Envy Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 i går var jeg hos eksen. Han er så koselig!! Jeg er så ubeskrivelig glad i han og vi er verdens beste venner. Vi prater en time på tlf hver dag og har det som sagt kjempehyggelig sammen. men.. i går satt jeg på fanget hans osv og det var litt småflørting, men det føles bare helt, helt feil!! Jeg vet ikke hva han tenker og føler da, men jeg skulle uansett ønske at ting føltes riktig med han og at vi kanskje kunne hatt en sjans til. Jeg skjønner bare ikke hvor følelsene mine har blitt av, og hvorfor føles det bare feil å f-eks sitte på fanget hans? Noen andre som har opplevd det samme? kan det være at det ordner seg etterhvert, eller er det virkelig bare kjempedødt når det er på den måten? Jeg har ingen ny som jeg er forelsket i, selv om jeg har 2 veldig gode guttevenner, kan det være pga disse at jeg får "dårlig samvittighet" når jeg er med eksen?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hvor lenge har det vært slutt, hvem gjorde det slutt hvem tar initiativ til kontakten nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå