Gå til innhold

Gavetips!

Gjest Gjest_Mathilde_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mathilde_*
Skrevet

Dette hører vel ikke innunder dette tema, men spør her likevel.

Venninnen min fyller 22 år, og jeg har veldig mangel på kreativitet for tiden. Aner ikke hva jeg skal gi henne!

Hun er student, bor for seg selv.. Tror hun har det meste av husholdningsartikler. Hadde tenkt å gi henne en kinotur sammen, men det ga hun akkurat til en av sine venninner. Så må finne på noe nytt og kreativt.

Pris: 100-200 ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan dessverre ikke gjøre store krumspring for kr. 100-200,-

Dessuten er det artig med noe som er litt personlig og gjennomtenkt synes jeg.

Er du kreativ?

Hvis du er det kan du jo f.eks. lage noe til henne.

Her i Oslo er det mange butikker som selger perler og det er jo litt koselig å gi bort et til henne spesiallaget kjede eller armbånd. Evt. ta med henne dit og si at: Nå kan du plukke det du vil av materialer her som bursdaggave så går vi hjem til meg og drikker vin og lager kjeder/armbånd osv.

Jeg er glad i skrin. Til oppbevaring av smykker, dill dall, til nøkler osv for at det ikke skal ligge og flyte i gangen, til te osv. Har kjøpt meg skrin men har hørt at man også kan kjøpe enkle skrin i hobbybutikk og dekorere selv. Hva med å lage et skrin som er akkurat "henne".

Brenn en CD med hennes favorittsanger eller kjøp en fin ramme og sett inn bilde av dere og gi den sammen med en bok som er "henne".

Hvis du virkelig ikke aner hva du skal gi henne, kjøp gavekort. Er alltid populært for meg iallefall, om det er på Platekompaniet, Arts and crafts eller Accessorize, Til bords eller Glasmagsinet.

Skrevet

Kubbelys! Alle tenner lys! Jeg hadde blitt kjempeglad hadde jeg fått det. Du får jo kjøpt dem i alskens lukter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...