evilla Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Ser det finnes så mange store bokstaver eller tegn som kan henges på veggen, på en dør eller settes på en hylle osv...disse syns jeg er så stilige. Noen som vet hvor de har noe sånt? Hvor jeg kan kjøpe sånne? Har desverre ikke noen linker akuratt nå...men håper dere forstår hva jeg mener...
Kamikatze Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 (endret) Møbelforretninger, skilthandlere, google og telefonkatalogen : ) Steder som selger "nips". Endret 25. februar 2008 av Kamikatze
evilla Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 Det er ikke sånne vanlige "små" som en pleier å ha på døra. Jeg tenker på de som er en del større. Har egentlig bare lyst på en stk til å ha på en hylle.
Kamikatze Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Ja, men det er så irriterende, for sånne har jeg jo sett. Bokstaver som ser ut som de sitter i bokhylla, og andre pyntebokstavnips og puter, vase og sånn... Det er bare å prøve å huske hvor det var jeg så dem, om det var Biltema, Sparkjøp eller no interiørgreier på nettet.
lillesky Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Eneste jeg fant i farta var disse, var det sånne du tenkte på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå