Gjest PartYbaBen;p Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Hvor kommer man seg med fly for (langt) under 1000kr. tur/retur pr.pers. inkl.alle avgifter? Totalsum under 1000kr. mao (helst for mye mindre penger)... Fra torsdag-søndag eller fredag-mandag! Jeg og en vennine mener det er så godt som umulig, mens vår tredje vennine som vil ha oss med på tur tror det skal gå! Vi håper selvsagt også, for vi vil på tur vi å;p Men vi har veddet, så for oss passer det best at det ikke er mulig så vi vinner...Haha... ;D Har sett flybilleter til gudsforlatte steder i Polen og Tyskland som ser billige ut men sluttsummen blir drit dyr uansett!
Leo Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Jeg vet ikke hva du regner som langt, men reiser dere 28. mars med retur den 31. kommer dere f.eks. til Barcelona for 675 kroner med Ryanair alt inkludert. Leter du litt, så finner du nok ganske mange flere eksempler.
gard Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Her er det nok bare å lete. Sjekk på sas.no og Norwegian.no og se hva de kan tilby. Du kan også bruke finn.no og kelkoo.no. Begge disse søker på flybillettpriser på diverse reisebyrå- Lykke til :-)
Monarabb Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Jeg kom meg fra Stavanger til Paris i oktober for 585kroner med Norwegian.. Er bare å lete litt! Mye bra priser der ute hvis du er fleksibel og orker å lete...
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 www.flybilligst.com er også et alternativ.
Gjest PartYbabeeE Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Vi reiser helst fra Rygge, men Torp og Gardermoen er å greit, forsåvet. men reiser dere 28. mars med retur den 31. kommer dere f.eks. til Barcelona for 675 kroner med Ryanair alt inkludert. Jeg kom meg fra Stavanger til Paris i oktober for 585kroner med Norwegian.. Tur/retur..? Som sagt d vi lurer på.
Leo Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Vi reiser helst fra Rygge, men Torp og Gardermoen er å greit, forsåvet. Tur/retur..? Som sagt d vi lurer på. Ja, det er tur/retur.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 på norwegian.no får du tur/retur billett til Riga fra Oslo utreise fredag 28. mars midt på dagen og retur mandag 31. sent på kvelden. Det koster under 700 kr inkl skatter og avgifter. Men du må betale noen kr for kolli.. tror det er 25 kr hver vei eller noe pr kolli. God tur!
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Link? Den skulle jeg og likt å sett... Billigste jeg har funnet er 2000kr tur retur
Oliven Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 Ryanair feirer nye hjemmesider nå og selger billetter 1 vei til 80,- ink alle avgifter. Da er det 160,- tur/retur torp-barcelona. Du må sikkert fortsatt betale om du skal ha med bagasje. De har startet opp denne kampanjen i dag (skulle startet midnatt, men den funket for 10 min siden) så det er bare å sette i gang å lete.
Leo Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 Link? Det går desverre ikke an å linke direkte til resultatet av søket mitt, men søk på datoene og destinasjonen på Ryanair sine sider, så vil jeg anta at du får samme resultatet som meg. Da jeg gjorde det samme søket i går, fikk jeg flere alternativer m.h.p. avreisetidspunkt enn jeg fikk i dag, så det er ingen tvil om at man bør være rask hvis man vil ha de billige billettene! Den skulle jeg og likt å sett... Billigste jeg har funnet er 2000kr tur retur Da må du bli flinkere til å lete!
Leo Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 Ryanair feirer nye hjemmesider nå og selger billetter 1 vei til 80,- ink alle avgifter. Da er det 160,- tur/retur torp-barcelona. Du må sikkert fortsatt betale om du skal ha med bagasje. De har startet opp denne kampanjen i dag (skulle startet midnatt, men den funket for 10 min siden) så det er bare å sette i gang å lete. Det er den kampanjen jeg har vært innom. I teorien er det nok mulig å komme ned i 160,- tur/retur Torp - Barcelona, men da må man nok belage seg på å reise på litt mer "odde" tidspunkter enn trådstarter ser for seg.
Leo Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 De har startet opp denne kampanjen i dag (skulle startet midnatt, men den funket for 10 min siden) så det er bare å sette i gang å lete. Den fungerte altså natt til 25. februar også.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #16 Skrevet 27. februar 2008 Da må du bli flinkere til å lete! Gir så lett opp når jeg ser alle de dyre billettene jeg. Gi meg tips da!
Leo Skrevet 27. februar 2008 #17 Skrevet 27. februar 2008 Gir så lett opp når jeg ser alle de dyre billettene jeg. Gi meg tips da! Du kan jo begynne med å lese mine og andres innlegg i denne tråden Bortsett fra det så søker du på f.eks. restplass.no og flyselskapenes hjemmesider. Mange steder kan du registrere deg og få mail når de lanserer spesielle kampanjer og tilbud. Det blir også nesten alltid svært mye billigere hvis du har utreise og/eller hjemreise midt i uken. (Ta fri mandag og tirsdag i stedet for torsdag og fredag f.eks.). I det hele tatt reise på litt "sære" tidspunkter.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #18 Skrevet 27. februar 2008 Selv om det er billigere midt i uka, må man jo ta fri fra jobb, og det mister man fort noen tusenlapper på. Men å reise på lørdag og komme tilbake tirsdag er jo en mulighet. Tenker at søndager er så kjedlige jeg og at de kan brukes til hjemreise, men det er jo helst i Norge at søndager er nitriste.. Jeg har en bekjent som stadig snapper til seg billetter for et par hundre kroner tur/retur til fine steder i England, Spania, Italia osv. Han sitter sikkert og følger med på mye på alle mulige nettsteder og har mye mye mer tålmodighet enn meg. Har sett hos Norwegian og RyanAir, bare dyrt... Men skal se på Restplass.
Leo Skrevet 27. februar 2008 #19 Skrevet 27. februar 2008 Kostnaden ved å ta fri fra jobb, må selvfølgelig sees i sammenheng med hva man sparer på flybilletten! En langweekend kan imidlertid fint starte grytidlig lørdag morgen og slutte mandag eller tirsdag kveld. I tillegg kan det være lurt å tenke litt "nytt". Syd-Europa er f.eks. flott om våren og har man tenkt å gjøre noe annet enn å ligge på stranden, er det ingen grunn til å reise midt i høysesongen. Like etter høytider og ferier er det forresten også ofte gunstig å reise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå