Gjest Lykkeliky Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Noen andre som har sett programmet hennes på FEM på torsdager. Hun er klarsynt/medium og rett og slett helt utrolig. Virker ihvertfall slik på TV!
Nasseline Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Ja jeg har sett noen av programmene hennes. Enig, hun virker helt utrolig....
Sun Mei Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har sett alle og jeg skulle gjerne likt å møtt henne
2008brud Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Dette er det eneste programmet om klarsynte jeg har sett, som får meg til å tro at det kan være ekte. Synes det høres rart ut at man skal kunne "vandre rundt" usynlig etter man er død. Men hun får meg i vertfall til å lure!
trulta_ Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Facinerende program, jeg kunne også tenkt meg å møtt Lisa.
Kanutten Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Jeg sitter å ser på opptaket jeg gjorde fra i går. Helt facinert av denne dama. Helt utrolig at det går an.
Kosemose Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Hva er det som er så fascinerende og/eller spesielt med henne? (sagt i spørrende, ikke spydig tone). Aldri hørt om henne før jeg...
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Dere trenger VIRKELIG å våkne. Skjerp dere!!!!!
Gjest Lykkeliky Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Dere trenger VIRKELIG å våkne. Skjerp dere!!!!! ???????????? hva snakker du om ?????????????? Dersom du ikke tror at det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi vet så: synd for deg....... det må være veldig kjedelig. Har fulgt med på "jakten på den 6.sans" og noe av det som skjer der kan ikke være tilfeldigheter. Tror du det så igjen: synd for deg.....
Sun Mei Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Dere trenger VIRKELIG å våkne. Skjerp dere!!!!! Jeg er våken - er du? Kan du forklare hvorfor du mener vi sover?
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 15. mars 2008 #11 Skrevet 15. mars 2008 Hey! Jeg sitter å ser på Lisa Williams for øyeblikket og jeg blir like forbauset hver gang jeg ser på dette programmet. Jeg har en sterk tro på livet etter døden og den andre siden, men bare det å se hvordan kommunikasjonen mellom Lisa og åndene er og hvor mye informasjon hun får frem. Det er utrolig godt å få et klart bevis på min egen tro. Jeg har lenge hat lyst til å oppsøke/kontakte en klarsynt for å få svar på diverse spørsmål. Storebroren min døde året før jeg ble født og jeg har aldri møtt han og jeg vet ikke hvem han var. Men det er bare det at det å kontakte en klarsynt koster penger og det er ikke alle du kan stole på. Men jeg synes at Lisa Williams er en person som du kan stole 100% på. Lisa er et helt utrolig menneske som kan hjelpe mennsker med å få svar på spørsmål og å komme videre gjennom livet. Er det noen som vet hvordan man skrive eller ta kontakt med henne? Hilsen Nina!
Gjest Lykkeliky Skrevet 16. mars 2008 #12 Skrevet 16. mars 2008 http://lisawilliamsblog.com/ Dette er nettsiden hennes!
Meaty Skrevet 16. mars 2008 #13 Skrevet 16. mars 2008 Dere som er fans burde gå til denne siden, her ligger det en god del klipp. Bare sånn til informasjon
Gjest Bowser Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 les dette: http://badpsychics.com/thefraudfiles/modul...php?storyid=288 og dette: http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_reading
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #15 Skrevet 10. april 2008 Herrejesus. Sitter og ser på dette nå, og dette er jo åpenbart gjetting. De hun snakker med gir henne jo alle svarene. Dette er f*en meg stygg utnyttelse av mennesker.
Gjest gregern Skrevet 27. juli 2008 #16 Skrevet 27. juli 2008 (endret) Herrejesus. Sitter og ser på dette nå, og dette er jo åpenbart gjetting. De hun snakker med gir henne jo alle svarene. Dette er f*en meg stygg utnyttelse av mennesker. Hvisst finnes det noe etter dette liv vi er i nå, men du vill ikke få greie på det før du er "dau", dessverre for deg. Innlegget redigert. Se act=boardrules" target="_blank">reglene. Strix (mod) Endret 28. juli 2008 av Strix
Gjest Bjørnar Skrevet 19. august 2008 #17 Skrevet 19. august 2008 Hvisst finnes det noe etter dette liv vi er i nå, men du vill ikke få greie på det før du er "dau", dessverre for deg. Innlegget redigert. Se <a href="http://forum.kvinneguiden.no/index.php? act=boardrules" target="_blank">reglene.</a> Strix (mod) Visst finnes det mennesker med helt spesielle evner, men Lisa Williams er ikke en av dem. Hun utfører ren teknikk, noe som er ganske åpenbart med måten hun hele tiden fisker etter informasjon og svarer med "because I can see that.." "because I kow you did.." "because..". Det hele er veldig rutinert og velkoreografert. Teknikken har til og med et navn og en historie: http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_reading
suri Skrevet 22. august 2008 #18 Skrevet 22. august 2008 Skal se opptak nå jeg fra i går. Hun er helt utrolig! Skulle gjerne ha møtte henne selv jeg
Chianty Skrevet 6. september 2008 #19 Skrevet 6. september 2008 Skulle gjerne ha truffet henne jeg også. er en av de personene som tror på dette!
Gjest Page Skrevet 6. september 2008 #20 Skrevet 6. september 2008 Det kan godt være at det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi vet, men jeg tror uansett det er lurt å se disse tingene med et litt kritisk blikk. Og husk at det vi får servert på skjermen er klippet og redigert materiale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå