Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jovist fins det slike sokker! Dem er rare å ha på seg.. MEN!

Sjekk på lindex! De har det meste av sokker og strømpebukser :)

Disse sokkene er i tynnstrømpebukse-stoff.

Skrevet

Tror alle de store kjedebutikkene har slike sokker nå jeg.. burde ikke være noe problem å få tak i :D

Skrevet

De finnes på Cubus også, både bomull og nylon :)

Skrevet

Har sett slike sokker på HM.

Skrevet

ankelsokker får du i alt fra nylon til bomull og masse andre sorter. i alle farger.

men det kan være ok å kjøpe litt små størrelser om du vil at det ikke skal stikke for mye sokk opp, jeg kjøpte noen i min vanlige størrelse i fjor sommer, og det stikker liksom en cm opp, og hælen/ sømmen på hælen er for stor, så den stikker også opp... må kjøpe meg nye, mindre!

Gjest Strømpa
Skrevet

Finnes i skobutikker (kalt prøvesokk)... Gratis der!!!! :-)

Det er ikke ankelsokker, men tynn-sokker som går over tærne og rundt hælen. Skjules av en vanlig pumps...

Gå på en skobutikk og be om prøvesokk, prøv et par sko, og ta med sokken hjem! Det gjør jeg...

Hilsen Strømpa

Skrevet
men det kan være ok å kjøpe litt små størrelser om du vil at det ikke skal stikke for mye sokk opp' date=' jeg kjøpte noen i min vanlige størrelse i fjor sommer, og det stikker liksom en cm opp, og hælen/ sømmen på hælen er for stor, så den stikker også opp... må kjøpe meg nye, mindre![/quote']

Jeg kjøpte ankelsokker på H&M i fjor og de stikker opp, veldig irriterende når man har kjøpt dem fordi de skal være usynlige. Kanskje jeg skal følge dette årdet neste gang jeg kjøper? Men Aline, er det ikke veldig ubehagelig å gå i for små sokker?

Gjest Étoile
Skrevet

La Mote har også noen i hudfarget nylon som heter steps, synes disse er kjempegode. Selges i dagligvare forretninger men er vanskelige å finne, så når jeg først finner dem rasker jeg med meg en hel haug!

Skrevet

Kjøpte ankelsokker på HM for en stund tilbake, men klarte faktisk ikke å gå med dem. Veldig rart at man ikke har sokker som man kan "trekke opp"! Føles som om sokken har sklidd ned, men den er jo bare kort.. Er kanskje en vanesak.

Skrevet

Synes noen ankelsokker har en tendens til å skli ned, jeg... Men det er veldig praktisk med slike sokker som ikke syns, da... H&M har ihvertfall slike sokker.

Skrevet

Junebug: jeg har foreløpig ikke kjøpt meg mindre selv, så jeg vet ikke hvordan det vil føles.

Men di jeg har, som liksom skal være rett størrelse, de FØLES jo for store, så da må jo mindre sokker, som størrelsesmessig er for små være mer tilnærmet passe synes jeg da?

Sokken er jo for stor når du får hælen oppå leggen omtrent... (litt lettere overdrivelse, men pytt..) :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...