Gjest studdis Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jeg studerer i utlandet, men har noen måneder hjemme i Norge til å lese på eksamen. Så jeg lurer på om det er mulig å sitte på lesesalen i til universitetet i Bergen og lese selv om jeg ikke er student der?? Evt. andre steder jeg kan lese i fred og ro i Bergen?
Noli Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 De har små lukkede rom på biblioteket, tror jeg?
Liskat Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 De fleste lesesalene til UiB er kun for studenter der. Men tror det skal gaa fint aa gaa paa biblioteket til HF-fakultetet paa Hoeyden og lese. Jeg likte meg alltid der. Eneste er at man maa haa studentkort for aa komme inn paa toalettet, men alle kan gaa inn paa biblioteket. Jeg likte alltid aa sitte der og lese. Og saa gaar det an aa sitte paa Bergen Offentlige Bibliotek og, eller i parkene naar vaeret er fint.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 De fleste lesesalene til UiB er kun for studenter der. Men tror det skal gaa fint aa gaa paa biblioteket til HF-fakultetet paa Hoeyden og lese. Jeg likte meg alltid der. Eneste er at man maa haa studentkort for aa komme inn paa toalettet, men alle kan gaa inn paa biblioteket. Jeg likte alltid aa sitte der og lese. Takk for at du sender enda flere folk til biblioteket vårt. Det er fullt nok om morgenen allerede nå i februar, og det sitse vi trenger er utenlandsstudenter som okkuperer plassene våre!
Yummy_Mummy Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 I hangaren på realfagbygget bruker det å være god plass (men det brukes av og til til eksamen, så da kan den være stengt), men du har problemet med at du ikke kan få gått på do uten kort da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå