Gjest Ivy Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Har vært innom Neostrata, Skinstore m.fl., men ikke funnet noen som sender til Europa. Håper noen kjenner til noen nettsteder som sender internasjonalt, og ev discount codes.
Kitsune Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 jammen sånn kosmetikk på ebay, hvordan vet man at det er ekte varer da?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Har kjøpt Exuviance hos beautybridge.com i flere år nå. god service.er ikke noe discount akkuret nå.men det dukker vell snart opp noe til påske. det står at de ikke sender til norge ,men det gjør de ,bare hiv opp i basketen.... billigaste nett siden jeg vet om.
Gjest Ivy Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Har kjøpt Exuviance hos beautybridge.com i flere år nå. god service.er ikke noe discount akkuret nå.men det dukker vell snart opp noe til påske. det står at de ikke sender til norge ,men det gjør de ,bare hiv opp i basketen.... billigaste nett siden jeg vet om. Jeg forsøkte Beautybridge nå. Klarer du å unngå momsen i Norge? Er det noen måte å få shippet det på under 14 $? Jeg fant en 5 % discount code, finner ikke igjen koden nå, men det gav ikke så mye da.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Jeg forsøkte Beautybridge nå. Klarer du å unngå momsen i Norge? Er det noen måte å få shippet det på under 14 $? Jeg fant en 5 % discount code, finner ikke igjen koden nå, men det gav ikke så mye da. HAR BESTILLT MYE FRA DE ,OG VI SKAL VELL IKKE SNAKKE FOR HØYT OM TOLLEN....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå