Gå til innhold

Syntes vi ble så få på gjestelisten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, vi har hele tiden innbilt oss at det kom til å bli så mange gjester...nå har vi skrevet liste og vi ser for oss mellom 50 og 60 gjester.

Det jeg plutselig ble redd for nå er at det blir litt .....hva skal jeg si, "labert" bryllup. Det jeg mener er at utover kvelden ingen vil danse feks. eller at røykerne går ut for å røyke så sitter det 8-10 igjen i lokalet.

Det jeg er "ute" etter her er å spørre om erfaringer ang bryllup med en gjesteliste som rommer mellom 50 og 60... (selvfølgelig kommer det an på hvilke folk man har invitert osv. men artig å høre andres tanker likevel)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nok ikke labert. Kjempehyggelig med det antallet gjester. Da får dere tid til å prate med gjestene, og det er jo viktig.

Skrevet

Var "nettopp" i bryllup hvor det ar 62 til middag, det var absolutt ikke labert. Vi blir "bare" 40 om alle kommer.

Skrevet

Jeg synes mellom 50-60 gjester er ganske så perfekt antall, da har man nok folk til at det blir liv og man får masse tid til alle :) Vi blir "desverre" langt flere siden vi ikke har mulighet til å kutte gjestelisten noe særlig, sånn er det når man har en stor og nær slekt... :sjenert: Men det det blir sikkert bra uansett håper jeg... :)

Skrevet

Vi skal være 60 stykker i vårt bryllup, og jeg synes det er mange nok jeg. Blir sikkert morsomt og samtidig ikke så stort at man mister fullstendig oversikten.

Så tror ikke du trenger å bekymre deg for det :)

Skrevet

Vi blir også det antall med gjester om alle kommer. Jeg har tenkte det litt som deg at det blir lite.... men håper det blir bra alikevell..

Skrevet

Vi var under 40 i vårt bryllup, og syns ikke det ble labert av den grunn. Men nå var det svært rolige former i vårt bryllup, og det er det jeg trives best med. Vi fikk pratet med alle gjestene, men likevel hadde vi ikke god tid til alle.

Vi hadde ikke dans, da vi selv ikke liker å danse. Hadde vi hatt dans tror jeg dansegulvet hadde blitt rimelig tomt, for jeg vet bare om et par av gjestene som liker å danse. Hvis du er redd for at dansegulvet blir tomt og syns dette er dumt, så husk på at det MÅ ikke være dans i et bryllup. Hvis det stresser deg, ville jeg ha kuttet det ut.

Gjest nextlife
Skrevet

Vi var ca 50 i vårt bryllup, og det var helt perfekt :) Vi hadde faktisk tid til å snakke med alle, se til at de trivdes og vi hadde det morsomt selv, uten alt for mye stress.

Skulle vi hatt flere måtte vi ha utvidet grensene for hvem vi inviterte, og da ville vi blitt ca 100, og det ønsket vi ikke.

Vi hadde også dans, og gjestene våre danset mye, og lenge :)

Skrevet

Jeg synes ikke det høres lite ut, og tror jeg har vært i bryllup med færre gjester enn det, uten at det blir labert. Det som kan være verdt å tenke på er størrelsen på og stemninga i lokalet festen skal være - om det er kjempestort og åpent eller sterilt kan det fort virke tommere enn det er. For en tid tilbake arrangerte jeg fest sammen med noen venninner, og selv om det kom færre enn forventet, og noen kom seint, føltes det aldri som det var få gjester, fordi lokalet på en måte tålte både få og mange :) Men når dette er sagt, ca 60 gjester er sikkert mer regelen enn unntaket hva størrelse angår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...