Gjest kje Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Ja, dere vet, er det fortsatt slik at man først kjører varene gjennom kassen, så putter dem oppi handlekorgen igjen før man så pakker de i poser et annet sted?
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Ja, dere vet, er det fortsatt slik at man først kjører varene gjennom kassen, så putter dem oppi handlekorgen igjen før man så pakker de i poser et annet sted? Det varierer fra butikk til butikk. Noen steder er det som du beskriver. Mens andre Lidl-butikker har samme systemet som vanlige dagligvarebutikker.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Hva med Lidl i Bergen?
Pasha Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 altså er det kanskje best å være 2 når man handler der da? (liker ikke det systemet jeg..)
mia83 Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Jeg liker heller ikke det systemet.. Det skal vel liksom være for å "effektivisere", slik at kassakøene ikke skal bli så lange. Men jeg synes det virker som om de bare vil ha oss ut av butikken fortest mulig når vi har betalt.. På de 2 Lidl-butikkene jeg har vært innom er det slik..
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Ja, et meget rart system. Det er en av grunnene til at jeg misliker å handle der, det blir alltid så mye stress rundt kassen, og betjeningen gjør ingenting for å få en til å bli mindre stressa/i dårlig humør.
Zero Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Men hvordan vet man hvilke butikker som fører hvilken ordning? Med mindre det er mange folk i butikken og man ser hvordan det gjøres da.. Jeg har handlet på Lidl en gang for noen år siden og ble nesten skrekkslagen
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Ja, dere vet, er det fortsatt slik at man først kjører varene gjennom kassen, så putter dem oppi handlekorgen igjen før man så pakker de i poser et annet sted? I Lidlbutikkene i Oslo er det helt vanlig kassesystem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå