Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Inspirert av den tråden om hvordan man står eller sitter når man barberer seg nedentil, fikk jeg en idè og å spørre dere her inne. Jeg får nesten alltid sånn utslett når jeg barberer meg nedentil! Det er ikke vondt eller noe, men det er jo i alle fall utrolig usexy! Jeg er kjempenøye med å bare bruke skarpe høvler, og jeg bruker som regel å barbere fitta etter at jeg har tatt et bad (innbiller meg at hvis jeg har bada en stund er hårene mykere - ergo skulle det være lettere å få bra resultat).. Hva kan hjelpe for å unngå dette? kan det hjelpe å smøre noe der nede etterpå, f.eks zink-salve eller sånn desinfiserende pyriseptsalve? Når dere barberer dere der nede, bruker dere vanlig barberskum?
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Inspirert av den tråden om hvordan man står eller sitter når man barberer seg nedentil, fikk jeg en idè og å spørre dere her inne. Jeg får nesten alltid sånn utslett når jeg barberer meg nedentil! Det er ikke vondt eller noe, men det er jo i alle fall utrolig usexy! Jeg er kjempenøye med å bare bruke skarpe høvler, og jeg bruker som regel å barbere fitta etter at jeg har tatt et bad (innbiller meg at hvis jeg har bada en stund er hårene mykere - ergo skulle det være lettere å få bra resultat).. Hva kan hjelpe for å unngå dette? kan det hjelpe å smøre noe der nede etterpå, f.eks zink-salve eller sånn desinfiserende pyriseptsalve? Når dere barberer dere der nede, bruker dere vanlig barberskum? Ett lite søk. Les til øyet blir vått
melatonin Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 har samme problem. så jeg bruker ikke høvel. men mange av mine venninder kjøper midler på kondomeriet eller hos hudpleier mot disse rød nuppene. det er jo en liten betennelse i hårsekken, så å rense og pleie huden etter barbering er nok en god framgansmåte mot en sexy glattbarbert mus. lykke til
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Hvorfor i all verden postes dette temaet på Seksualitet?
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Hvorfor i all verden postes dette temaet på Seksualitet? Ho the fuck care!
Dr_ag_on_86 Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 som jeg skrev i den andre tråden så anbefaler jeg å ta en brasillian, det er helvoks av underlivet. det er ganske vondt der og da, men etter en dag eller to når rødheten forsvinner, er det helt glatt, det er nå snart 2 uker siden jeg tok min, og jeg er fortsatt helt glatt og helt uten nupper. Dama på plassen jeg gjorde det, sa at stamkundene vanligvis kom hver 6 uke. Før da jeg brukte å barbere meg slet jeg også med masse røde nupper, nå har jeg ingen... Anbefaler å prøve brasillian, det er definitivt verdt det.
Lemming Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 som jeg skrev i den andre tråden så anbefaler jeg å ta en brasillian, det er helvoks av underlivet. det er ganske vondt der og da, men etter en dag eller to når rødheten forsvinner, er det helt glatt, det er nå snart 2 uker siden jeg tok min, og jeg er fortsatt helt glatt og helt uten nupper. Dama på plassen jeg gjorde det, sa at stamkundene vanligvis kom hver 6 uke. Før da jeg brukte å barbere meg slet jeg også med masse røde nupper, nå har jeg ingen... Anbefaler å prøve brasillian, det er definitivt verdt det. Var jeg som startet tråden, glemte å logge inn.. Har mange ganger tenkt at dette er noe jeg vil prøve, men hvis noen skal vokse underlivet mitt, så må det bli meg, ettersom jeg bor på en bitteliten plass. Altså er det ingen steder i nærheten hvor jeg kan overlate dette til profesjonelle! :/
Dr_ag_on_86 Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Anbefaler ikke å gjøre det selv... det er såppas vondt når proffe gjør det, at bare tanken på å gjøre det selv...? *grøss* hos de proffe får du beskjed om å holde huden stram med dine egne hender så det gjør mindre vondt... dette får du ikke til om du gjør det på egenhånd, + at du må rive gaaanske fort. er det ingen som gjør slikt der du bor? er de proffesjonelle, går de ikke rundt og forteller hvem som vokser seg eller ikke... hva med å reise et lite stykke for å få det gjort? det er verdt det. tanken på å ikke barbere på 6 uker er herlig! og det blir fantastisk mye glattere, og man får tatt alt:)
Lemming Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Anbefaler ikke å gjøre det selv... det er såppas vondt når proffe gjør det, at bare tanken på å gjøre det selv...? *grøss* hos de proffe får du beskjed om å holde huden stram med dine egne hender så det gjør mindre vondt... dette får du ikke til om du gjør det på egenhånd, + at du må rive gaaanske fort. er det ingen som gjør slikt der du bor? er de proffesjonelle, går de ikke rundt og forteller hvem som vokser seg eller ikke... hva med å reise et lite stykke for å få det gjort? det er verdt det. tanken på å ikke barbere på 6 uker er herlig! og det blir fantastisk mye glattere, og man får tatt alt:) Vel, nærmeste sted jeg kan få gjort dette er 40 mil unna, så dette blir ganske vanskelig. Spesielt iom at jeg er alene med en gutt på 2 år, ikke så enkelt å ordne med eventuell barnevakt og sånt. Og selv om barnevakt-delen hadde vært grei, så er nok ikke flybillett tur/retur nærmeste by hver 6. uke helt i samsvar med budsjettet mitt
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Vel, nærmeste sted jeg kan få gjort dette er 40 mil unna, så dette blir ganske vanskelig. Spesielt iom at jeg er alene med en gutt på 2 år, ikke så enkelt å ordne med eventuell barnevakt og sånt. Og selv om barnevakt-delen hadde vært grei, så er nok ikke flybillett tur/retur nærmeste by hver 6. uke helt i samsvar med budsjettet mitt Jeg bor i finnmark,til og med her er det ikke 40 mil til nærmeste plass å få gjort dette.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Produktet du skal kjøpe, heter UNIRENS eller VIBRATORRENS. Smøres på etter hver barbering og du merker bedring etter 2-3 dager. Produktet inneholder sprit, så det vil svi litt, men det gir seg fort. Samtlige Kondomerier har produktet, eller bestill på Nettbutikk. Jeg vil si noe ang. Brasiliansk..: gikk til hudpleier i 2 år og tok Brasiliansk hårfjerning ca. hver 6 uke. Veldig fornøyd med resultatet, men tio slutt måtte jeg slutte. Fikk utrolig mange inngrodde hår som utviklet seg til kjempekviser og slet med innfeksjoner i lang tid. Tenk dere om før dere utsetter huden "der nede" for slik behandlig. Hvis dere bruker anbefalt produkt og er flink med å skifte ut blad på høvel, skal dere se det blir mye bedre!
FoxyFish Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 Vibratorrens som du får kjøpt på kondomeriet.
Nicky B Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 Bruker sprutesitron som jeg dynker på en bommullsdott og stryker over. Funker helt fint, ingen røde prikker her.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 Bruker sprutesitron som jeg dynker på en bommullsdott og stryker over. Funker helt fint, ingen røde prikker her. SPRUTESITRON????
Gåsen Skrevet 25. februar 2008 #16 Skrevet 25. februar 2008 SPRUTESITRON???? Ja, enig med den reaksjonen. Hva har sitronen i seg som gjør at prikkene forsvinner? :gjeiper:
annie79 Skrevet 26. februar 2008 #17 Skrevet 26. februar 2008 Hei, jeg fant et lite hårfjerning tips. Samt en liten oversikt over hvilke fordeler og ulemper de forskjellige metodene har. Sikkert flere som har interesse av å lese den. Annie
Nicky B Skrevet 26. februar 2008 #18 Skrevet 26. februar 2008 SPRUTESITRON???? Ja, enig med den reaksjonen. Hva har sitronen i seg som gjør at prikkene forsvinner? :gjeiper: Sitron er bakteriedrepende og forhindrer at hårene vokser innover. Se bolk om sitronens medisinske egenskaper på Wikipedia: Sitron1 Og i dette svaret her fra Helsenett til ei jente som sliter med kviser (nederste setning i andre avsnitt): Sitron2 Jeg fikk rådet av en hudpleier når jeg bodde i USA for 12 år siden.
FoxyFish Skrevet 26. februar 2008 #19 Skrevet 26. februar 2008 Hei, jeg fant et lite hårfjerning tips. Samt en liten oversikt over hvilke fordeler og ulemper de forskjellige metodene har. Sikkert flere som har interesse av å lese den. Annie Fra artikkelen: Barbering Ved bruk av en barberhøvel fjerner man tuppen av håret som har kommet ut av hårsekken. Noen barberhøvler er bare til engangsbruk mens noen igjen har utskiftbare blad slik at man kan bytte dem når de begynner å fungere dårlig.Menn barberer ansikt mens kvinner fjerner hår på underarmene, leggene og bikinilinja. Det er ofte en fordel å barbere ned hårene for at man skal unngå røde prikker og betennelse i hårsekkene. ...Søren, jeg har glemt å barbere underarmene mine. Nå kommer all til å tro at jeg er ulv igjen.
annie79 Skrevet 26. februar 2008 #20 Skrevet 26. februar 2008 ...Søren, jeg har glemt å barbere underarmene mine. Nå kommer all til å tro at jeg er ulv igjen. Hehe, de har forandret artikkelen, tror du de leste dette innlegget, Foxyfish? Annie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå