Gjest Mzfire Skrevet 2. mai 2003 #1 Skrevet 2. mai 2003 Jeg har fått så sansen for Gåte jeg. Første gang jeg hørte Gåte tenkte jeg Herregud hva er dette for noe. Men nå har jeg fått mer og mer sansen for Gåte. Jeg syns hun jenta. Husker ikke hva vokalisten heter er så flink til å synge. Mener jeg har hørt at de skal spille på Arvika. På en festival og jeg har kjempe lyst til å dra dit. Flere som liker Gåte? :D
Babyface Skrevet 2. mai 2003 #2 Skrevet 2. mai 2003 Jeg synes Gåte er bra, men det holder liksom med noen sanger av den typen. Tror ikke det funker med flere cd'er med såpass spesiell musikk.
Gjest M-ling Skrevet 2. mai 2003 #3 Skrevet 2. mai 2003 Ja. Var på konsert på Rockefeller for ikke så lenge siden, kjempebra. Synes slik musikk egner seg aller best live.
Ingeborg Skrevet 2. mai 2003 #4 Skrevet 2. mai 2003 Jeg syns hun jenta. Husker ikke hva vokalisten heter er så flink til å synge. Flere som liker Gåte? Hun heter Gunnhild Sunnli og er søster til fiolinisten, som jeg ikke husker hva heter... Og jeg er kjempeimponert over at hun vel ikke er 18 år en gang. (Selvsagt mulig jeg tramper i salaten her, men...) Synes også de er kjempebra! :D
Tusseline Skrevet 3. mai 2003 #5 Skrevet 3. mai 2003 Jepp! De er meget dyktige! *tommelen opp for Gåte*
Bradshaw Skrevet 3. mai 2003 #6 Skrevet 3. mai 2003 Ja Gåte er kult! Skal se på dem i Norweagen wood i sommer! Gleder meg:)
Gjest Mzfire Skrevet 4. mai 2003 #7 Skrevet 4. mai 2003 Hvor er Norwegian wood? Har ikke hørt om det jeg.. JA jeg har hørt at Gåte er enda bedre live. Gleder meg masse til å dra på konsert med de
Gjest sexysadie Skrevet 4. mai 2003 #8 Skrevet 4. mai 2003 jeg hørte Gåte på Steinkjer forrige Torsdag; må innrømme jeg syntes d sugde noe for jævlig!!! '
Cilla Skrevet 4. mai 2003 #10 Skrevet 4. mai 2003 Stemmer at Gunnhild er rundt 18 år, hun virker eldre, og har et herlig vesen på scenen. Så henne på Spellemannsprisen. De har en sang jeg synes er litt stilig, margit et eller annet, men mange slike sanger blir litt travelt tror jeg.
Gjest Shakira25 Skrevet 4. mai 2003 #11 Skrevet 4. mai 2003 Digger spesiell musikk jeg. Noen som har hørt Hedningarna? En finsk/svensk gruppe. De spiller musikk noe ala den sjangeren, gåte har kanskje dem som forbilde? Synes det er stilig de blander folkemusikk inn i moderne musikk. Spesiell, stemningsskapende musikk. Og at jenta ikke er 18, sier bare noe om hvor bra de blir om de fortsetter i den retningen!!! Gleder meg til å høre mer
Gjest Samara Skrevet 4. mai 2003 #12 Skrevet 4. mai 2003 Cilla, du tenker sikkert på Margit Hjukse. Synes Gåte er veldig bra jeg, men har aldri hørt dem live. Jeg har aldri hørt om Hedningarna, men skal prøve å laste ned noen mp3'er!
Ruby Skrevet 5. mai 2003 #13 Skrevet 5. mai 2003 Jeg digger dem rått. Kul musikk somv virkelig skiller seg ut fra alt det andre tradisjonelle på listetoppen! Bra at folk tør å satse på det som er annerledes! THUMBS UP!
Lykkeliten Skrevet 5. mai 2003 #14 Skrevet 5. mai 2003 Enig i at det tar litt tid før man faller pladask, men jeg er helt fan nå... Var på konserten deres på Rockefeller for en stund siden, og skal høre de i Arvika i juli. (Ellers så kommer de, som nevnt, på Norwegian Wood i Oslo i juni). Jo mer jeg hører, desto bedre blir de! :D
Amarone Skrevet 5. mai 2003 #15 Skrevet 5. mai 2003 Utrolig bra cd etter min mening! Men dessverre har jeg aldri fått dem med meg live. De to gangene (?) de har spilt i Oslo har vi vært bortreist på familiebursdager o.l. Kanskje jeg klarer å komme meg på Norwegian Wood i år når de skal spille der... Amarone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå