Gjest nærvøs gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har ikke penger til ringer ennå, kan jeg lage noen midlertidige ringer, jeg tror han vil like det, men er nærvøs for om det virkelig er noe jeg kan gjøre for å lage di ringene kanskje??
Hønemora Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Synst ikkje du behøve å ha ringane klar når du skal fri... Viktigaste e no svaret du fe når du frir... Ringane kan skaffast ve seinare høve synst no ej
Noli Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Jeg synes heller ikke ringene er det viktigste. Det var ingen ringer involvert da jeg ble fridd til, kanskje mest fordi jeg aldri bruker ringer og han ikke har peiling på størrelsen min eller hva slags ring jeg kunne tenke meg. Uansett er ikke ringene viktige.
Gjest TS Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 uff... så rotete jeg skrev i innlegget mitt... Det jeg mener er at jeg har hinta litt om at jeg kan tenke meg det, men har ikke fått noen reaksjon ennå... men jeg skal fri, men har dere kunnskapsrike mennesker her inne noen råd til lille meg??
lolita90 Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 jeg planlegger også å fri til gutten min... kanskje til helga?? det vet jeg ikke ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå