Gjest Gjest_cammie_* Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 hei. sitter å skal sette opp et nytt spinningprogram. trenger noen nye ideer. føler jeg har brukt opp mine egne ideer. håper dere vil komme med noen tips hva dere syns er bra,eller tror vil være bra. takker for alle tips:)
Gjest Gjest_bare meg_* Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 hei. sitter å skal sette opp et nytt spinningprogram. trenger noen nye ideer. føler jeg har brukt opp mine egne ideer. håper dere vil komme med noen tips hva dere syns er bra,eller tror vil være bra. takker for alle tips:) Sanger du er ute etter eller?
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Sanger du er ute etter eller? Ja gjerne kom med sanger også=)
Yummy_Mummy Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Stafett kan være morsomt (Halve gruppen kjører tempo, andre halvdelen klatrer også bytter man etter en viss tid). For å få litt variasjon er det greit med litt "øvelser" på sykkelen 8dersom du er på et treningssenter hvor slikt er "lov"), rumpa over setet, "armhevinger", ned i knærne, tempo stående osv. Var på en pulsspinn time for en stund siden hvor målet var å komme opp i makspuls i ganske lange strekk. Da sto vi i fire minutter og kjørte hardt på og så to minutters pause før det var fire jobbeminutter igjen gjennom hele timen. Vanvittig slitsomt, men ganske gøy likevel. Trenger jo ikke ha ta en hel time slik heller, går an å bare det litt. Selv foretrekker jeg at første pulstopp er lenger enn den andre (dersom det bare er to).
Gjest Gjest_gard_* Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Gratis spinning program på www.sensio.no/spinning
Periwinkle Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Stafett kan være morsomt (Halve gruppen kjører tempo, andre halvdelen klatrer også bytter man etter en viss tid). For å få litt variasjon er det greit med litt "øvelser" på sykkelen 8dersom du er på et treningssenter hvor slikt er "lov"), rumpa over setet, "armhevinger", ned i knærne, tempo stående osv. Var på en pulsspinn time for en stund siden hvor målet var å komme opp i makspuls i ganske lange strekk. Da sto vi i fire minutter og kjørte hardt på og så to minutters pause før det var fire jobbeminutter igjen gjennom hele timen. Vanvittig slitsomt, men ganske gøy likevel. Trenger jo ikke ha ta en hel time slik heller, går an å bare det litt. Selv foretrekker jeg at første pulstopp er lenger enn den andre (dersom det bare er to). Minner om pulsspinn timer jeg pleide å være på da jeg bodde i Trondheim. kjempehardt og slitsomt, men det er utrolig hvor fort man merker at formen bedrer seg om man drar regelmessig
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Dette er ok, men noen som vet om noe lignende med musikk? (gjerne på norsk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå