Amalie_85 Skrevet 25. februar 2008 #21 Skrevet 25. februar 2008 åååå såååå kos :gråte: sipper nesten jeg når jeg leser sånt
lirypa Skrevet 25. februar 2008 #22 Skrevet 25. februar 2008 Takk Frieriet kom i går kveld rett før barnetv. Mini var sulten så han gikk på kjøkkenet og ba h*n komme å hente maten sin og ta den med på stua. Hørte masse visking og tisking og fnising og tenkte at nå kommer h*n med is eller noe "ulovelig" mat... Mini kommer med en stor bukett med roser og bare gliser, mens samboeren min går ned på kne og spør om jeg vil gifte meg med han. Før jeg rekker å svare hopper Mini rundt å hyler "Si ja! Si ja!" Både Sambo og jeg gråter litt og Mini ser meg rett inne i øynene og sier: "Blir du ektemamma'n min da?" Klarte ikke annet enn å si; "jeg ville alltid være mamma'n din" Sånn var det frieriet. Spessielt og helt perfekt åååå - nyyyydelig!! Sitter her med tårer i øynene :rødme:
KCam Skrevet 25. februar 2008 #23 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer så mye, søs! Så nydelig et frieri, koselig å involvere "mini"
Concertina Skrevet 25. februar 2008 #24 Skrevet 25. februar 2008 Så utrolig koselig frieri! Gratulerer så masse i hvertfall!
kospia Skrevet 25. februar 2008 #26 Skrevet 25. februar 2008 For et nydelig frieri...fikk nesten tårer i øynene jeg nå.
Vici Skrevet 26. februar 2008 #28 Skrevet 26. februar 2008 Gratulerer!! Min kjære fridde til meg den 10.feb
Aurela Skrevet 26. februar 2008 #29 Skrevet 26. februar 2008 Gratulerer!! Min kjære fridde til meg den 10.feb Gratulerer til deg også da
lolita90 Skrevet 26. februar 2008 #30 Skrevet 26. februar 2008 Takk Frieriet kom i går kveld rett før barnetv. Mini var sulten så han gikk på kjøkkenet og ba h*n komme å hente maten sin og ta den med på stua. Hørte masse visking og tisking og fnising og tenkte at nå kommer h*n med is eller noe "ulovelig" mat... Mini kommer med en stor bukett med roser og bare gliser, mens samboeren min går ned på kne og spør om jeg vil gifte meg med han. Før jeg rekker å svare hopper Mini rundt å hyler "Si ja! Si ja!" Både Sambo og jeg gråter litt og Mini ser meg rett inne i øynene og sier: "Blir du ektemamma'n min da?" Klarte ikke annet enn å si; "jeg ville alltid være mamma'n din" Sånn var det frieriet. Spessielt og helt perfekt så søtt... leste det med noen tårer i øynene jeg ass... Håper jeg får ja fra kjæresten min
Aurela Skrevet 26. februar 2008 #31 Skrevet 26. februar 2008 så søtt... leste det med noen tårer i øynene jeg ass... Håper jeg får ja fra kjæresten min Tenker du å fri på fredag, eller? Uansett dag, lykke til!! *spent på vegne av alle som snart skal fri*
Søs Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #33 Skrevet 26. februar 2008 Takk jenter! Gratulerer til deg Vici! Lykke til med frieriet!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå