Gå til innhold

Han har fridd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er SÅ happy nå! Samboeren har fridd til meg i dag og jeg klarer ikke slutte å smile. :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!

:danser::hoppe: :juhu: :kaklehone: :banantroll:

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Takk :banantroll:

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Dette var rett og slett overraskende. Har vært et "ikke tema" siden vi har prioritert adopsjons prosessen (hans biologiske barn, mitt stebarn) Har ikke tenkt på bryllup som noe alternativ liksom.

Skjønner vi må finne en dato, kirke og lokale. Men kjolen må jeg jo finne alene. Skummelt!

Skrevet

Heldige deg.....gratulerer så mye :hoppe: :juhu:

Skrevet
Er SÅ happy nå! Samboeren har fridd til meg i dag og jeg klarer ikke slutte å smile. :hoppe:

Gratulerer! :)

Skrevet

Gratulere so mykje :D

Huska den dagen min også fridde... Smilet gjekk frå øre til øre...

Lykke til me planlegginga :D

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye!!

:rødme: :skravle:

Hvordan fridde han???

Skrevet

gratulerer kjempemasse :) Tenk hvor en spennende tid du har i vente. Og det å finne kjole er bare kjempemoro :D

Skrevet

så koselig :)

Gratulerer med kommende :bryllup:

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :rødme:

...jeg håper å få JA fra min kjære på fredag...ja, begynner å bli litt nervøs nå...

Skrevet

Gratulerer! :rødme:

Skrevet

Takk :)

Frieriet kom i går kveld rett før barnetv. Mini var sulten så han gikk på kjøkkenet og ba h*n komme å hente maten sin og ta den med på stua. Hørte masse visking og tisking og fnising og tenkte at nå kommer h*n med is eller noe "ulovelig" mat... Mini kommer med en stor bukett med roser og bare gliser, mens samboeren min går ned på kne og spør om jeg vil gifte meg med han. Før jeg rekker å svare hopper Mini rundt å hyler "Si ja! Si ja!"

Både Sambo og jeg gråter litt og Mini ser meg rett inne i øynene og sier: "Blir du ektemamma'n min da?" Klarte ikke annet enn å si; "jeg ville alltid være mamma'n din"

Sånn var det frieriet. Spessielt og helt perfekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...