Edie Skrevet 2. mai 2003 #1 Del Skrevet 2. mai 2003 ....så kommer jeg til å bli borte en stund. Er midt oppi flytting, og det tar nok noen uker før den nye internettleverandøren får installert alt som skal installeres. Lurer på hvordan jeg skal klare meg uten KG? hmm..hmmm.. Skal prøve å titte inn innimellom på skolen eller hjemme hos mine foreldre. Men dere blir nok ikke kvitt meg for alltid, jeg kommer plutselig tilbake! -Aricept- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 2. mai 2003 #2 Del Skrevet 2. mai 2003 Trist at du blir borte da. Men du må ikke forsvinne helt Arisept Glad for at du kommer til å titte innom :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2003 #3 Del Skrevet 2. mai 2003 Håper du snart er tilbake da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. mai 2003 #4 Del Skrevet 2. mai 2003 Vi venter vettu Kos deg med flytting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. mai 2003 #5 Del Skrevet 2. mai 2003 God flytting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. mai 2003 #6 Del Skrevet 2. mai 2003 Forresten, flytter du vekk fra meg nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 2. mai 2003 #7 Del Skrevet 2. mai 2003 Lykke til med flyttingen! Skal bli godt å se deg her igjen når du har fått satt deg til ro og alt er på plass :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 2. mai 2003 #8 Del Skrevet 2. mai 2003 Lykke til med flyttingen :D Blir bra å ha deg tilbake på KG : - ) Klem, Diva:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. mai 2003 #9 Del Skrevet 2. mai 2003 Kom snart tilbake! Lykke til med flytting! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #10 Del Skrevet 5. mai 2003 Forsiktig med vaskemaskinen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå