la Flaca Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Skal finne på et navn på D til en eurasiervalp (spisshund ala samojed), hannhund. Hadde vært greit å finne et navn som ikke bare skal stå på papiret, ser at de fleste bruker kennelnavnet i det daglige på eurasierne. Men det er jo så vanskelig! Foretrekker et navn på to stavelser, men ingen betingelse egentlig. Har så langt kommet opp med Divo, "mannlig superstjerne" (Diva) men syns det er litt kjedelig. Hva syns dere? Forslag? Noen som har lyst til å ha litt brainstorming her? Pleeeease Tar gjerne imot forslag på navn som ikke begynner på D også forresten.
Søs Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Dino Dragon Dillobert Dammi Donny Dali Storm Petter Jonny Snusk
la Flaca Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2008 (endret) Takk jenter! Likte Storm godt jeg.( ) Forresten; noen som vet om sider med navn til kjæledyr? Endret 24. februar 2008 av la Flaca
Frey Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Du finner mange navn på Canis sine sider. Andre forslag: Darling Dr Daddy Dace/Daze Daffy Dagger Dammit Dancer Dandy Danger Decoy Dèjà Vu Deluxe Denim Derrick Desperado m fl..
Gjest Pet Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Darcy! Eller Ditto? Hva med Darius? Dallas?
la Flaca Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk for alle forslag! Syns disco var litt arti også jeg, får høre hva mannen min syns om det. Er jo litt schwung over det da. Ihvertfall bedre enn hans fryktelig morsomme forslag; Dildo.
Gjest Tang Lung Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 Tjall er jo et fint navn...Cannabis likeså...lol kødda Hvis det er en bestemt bikkje så må den hete Narvestad , det står faktisk i Norges Lover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå