Gjest FrodeLinda100709 Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 (endret) er er en del krangler med min kommende svigermor om dagen og hun har kjøpt inn stoffet som det skal sys brudekjolen min av. og det er henne som skal sy den. Det som er det vanskeligste når det gjelder dette er at alt jeg har planlagt når det gjelder bryllupet til nå er basert på kjolen. så blir ikke det samme om jeg ikke får kjolen jeg vil ha for da blir det liksom feil i forhold til temaet i bryllupet. men er bare å vente å se hva som skjer. og fortsette å håpe at vi hvertfall får stoffet sånn at jeg kan finne noen andre til å sy kjolen min Endret 24. februar 2008 av FrodeLinda100709
*Emma* Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hvis du vil ha svar på dette innlegget bør du få det flyttet til dagboken din eller det vanlige bryllupsforummet.... Her inne finner ingen det Siden jeg først er her: hele bryllupet kan da vel ikke avhenge av kjolen? Jeg er sikker på det ikke er så ille som du tror Dessuten er det lenge til du skal gifte deg - du har god tid til å bli venner med svigermor igjen...pust ut....pust inn...pust ut....
Gjest FrodeLinda100709 Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 blir nok ikke venner med sviger mor igjen. og har flyttet det men de har ikke sletta det fra her. har forandret på temaet og er på jakt etter nå kjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå