Søs Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Hei! Til uken er det vinterferie og vi tar ut 5 åringen et par dager for å være litt sammen og kose oss. Tenke oss en tur på "Harryhandel" på Svinesund og lurer på om det er noen som har oversikt om det finnes noen form for lekeland i Østfold? Event mellom Oslo og Østfold. Kan jo bli kjedelig å bare være på handletur...
Søs Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. februar 2008 Fannt eventyrfabrikken i Sarpsborg og lekeland i Moss.. Noen som kan annbefalle en av dm?
Montezuma Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 hei! jeg har ikke selv vært på kråkeslottet (Moss) eller Eventyrfabrikken, men barna mine har vært der mange ganger og syns det er kjempegøy begge steder! Vår favoritt er uansett Hurlumheihuset ( http://hurlumheihuset.no/ ) ved Ski. Der trives vi veldig godt og drar alltid dit nåe vi skal leke hele familien.
Grooo Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Kråkeslottet i Moss var veldig bra for en ettåring, en femåring og en sjuåring i sommer. Vi voksne trivdes også. Mye bedre enn Lekeland1 på Gjøvik i alle fall... Har ikke annet å sammenligne med. Men vi reiser absolutt tilbake!
Søs Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Takk for svar. Blir nok mannen som man ta med seg 5 åring for jeg skal til tannlegen halv 10 og ta visdomstennene mine :S Fikk beskjed i stad.. Skal vise trå'n til samboeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå