Gjest Huldali Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jeg er så fryktelig lei av hvordan jeg ser ut på håret! :hår: Jeg har halvveis kort, krøllete hår. På en måte liker jeg det, fordi det er stort og har masse volum (noe jeg er totalt avhengig av!), men det jeg ikke liker er at det ser så spesielt ut. Ser ut som jeg har halvveis afro og folk kommenterer ofte at jeg har en spesiell hårsveis. Nesten litt flaut Kunne tenkt meg en mer "normal frisyre", noe som ser vanlig og pent ut samtidig. Mest av alt har jeg lyst på langt, fint hår med bølger, men syns det er frykelig dyrt å sette på hår og det tar lang tid å spare så det blir en framtidsdrøm. Jeg har prøvd å rulle det opp for å få større krøller, men håret er akkurat for kort så det blir seende merkelig og veldig "fikset" ut. Har også prøvd å rette ut krøllene, men syns ikke det ble noe pent heller. Det ble for flatt (liker at håret er stort) og så ikke så pent ut. Noen forslag til hva jeg gjøre med håret for at det skal se mer "normalt" ut, annet enn vente på at det vokser seg langt og pent? Helt tom for forslag for hva jeg kan finne på..
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Når du sier at du har halvveis afro, er det fordi håret er for brusete? Jeg har selv krøller og kort hår, og hvis jeg ikke bruker noe produkter i det kan jeg også få hår med mye brus og volum. Ved å bruke hårprodukter blir krøllene samlet, dvs større og med mindre brus. Hvis jeg vil variere litt prøver jeg å rette det ut. Jeg får det imidlertid ikke helt rett, siden jeg ikke har ordentlig rettetang. Og hvis det er fuktig blir det jo også krøllet igjen. desverre er norske frisører ganske dårlig på å klippe krøllet hår, siden det ikke er så vanlig i Norge som i andre lang. Men det viktige er jo at man finner en frisyre som passer til det krøllete håret man har. Jeg har trivdes med kort nakke og litt lenger framme, siden jeg har mest krøller framme. Men alt i alt bruker jeg ikke så mye tid på håret mitt. Og kunne selv ikke tenkt meg å rette det ut hver dag, eller sette på løshår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå