Gjest StockDama Skrevet 24. februar 2008 #21 Skrevet 24. februar 2008 Er ikke den for videofilmer og slikt?
Alison Skrevet 24. februar 2008 #22 Skrevet 24. februar 2008 (endret) Er ikke den for videofilmer og slikt? Jo, men det var det som måtte til for at vi fikk spilt av dvd-spill og dvd-filmer på poden sin data. Med en gang det var installert virket det helt fint. Storesky sier jo at det er et dvd-spill hun har problemer med. Endret 24. februar 2008 av Alison
Gjest StoreSky Skrevet 24. februar 2008 #24 Skrevet 24. februar 2008 Du kan prøve og laste ned denne. TROR jeg har noe lignende. Måtte nemlig laste ned noen dekoder-greier da jeg skulle se film som var lastet ned fra BitTorrens eller SoulSeek eller noe i den duren. (må si så mye rart som er på datamaskinen da jeg bruker windows utforsker -ICQ (blandt annet) trodde jeg hadde fjernet for lenge siden...)
Gjest StoreSky Skrevet 24. februar 2008 #25 Skrevet 24. februar 2008 Du kan prøve og laste ned denne. Er masse forskjellige "utgaver" av den der, hvem skal man velge...? Download [ FFDShow MPEG-4 Video Decoder 2008-02-22 ] Download [ FFDShow MPEG-4 Video Decoder 2008-02-22 - Mirror ] Download [ FFDShow MPEG-4 Video Decoder 2008-02-22 MMX ] Download [ FFDShow MPEG-4 Video Decoder 2008-02-22 MMX - Mirror ] Download [ FFDShow MPEG-4 Video Decoder 2008-02-22 SSE ] Download [ FFDShow MPEG-4 Video Decoder 2008-02-22 SSE - Mirror ]
Gjest StockDama Skrevet 24. februar 2008 #26 Skrevet 24. februar 2008 ser ut som de alle er den samme, bare at det er flere mirror sider å laste ned fra.
Gjest StoreSky Skrevet 24. februar 2008 #27 Skrevet 24. februar 2008 Lastet ned, restartet. Men ikke noe nytt. Eller; nå sier det ikke direkte " sett inn diskett". Nå kan jeg åpne d: stasjonen, men det er ingenting der...
Paradokset Skrevet 26. februar 2008 #28 Skrevet 26. februar 2008 Lastet ned, restartet. Men ikke noe nytt. Eller; nå sier det ikke direkte " sett inn diskett". Nå kan jeg åpne d: stasjonen, men det er ingenting der... Bare et spørsmål: får du overhodet installert spillet? Eller har du installert det, og denne meldingen kommer opp når du skal starte det?
Gjest StoreSky Skrevet 26. februar 2008 #29 Skrevet 26. februar 2008 Får dette helt fra begynnelsen... Samme når jeg prøver vanlig DVD/CD. Så er vel noe med selve D: stasjonen. Men om det er hardware eller software som er grunnen, aaaaner jeg ikke. Får avspilt nedlastet film via windows media player. (har oppdatert den også)
Paradokset Skrevet 27. februar 2008 #30 Skrevet 27. februar 2008 Får dette helt fra begynnelsen... Samme når jeg prøver vanlig DVD/CD. Okay. Da er det sannsynligvis driven din som er kaputt. Sjekk at det ikke er en driverkonflikt e.l i enhetsbehandling(evnt oppdater). Om det er en stasjonær pc koster ikke en en ny drive mer enn noen hundrelapper...
Gjest StoreSky Skrevet 28. februar 2008 #31 Skrevet 28. februar 2008 Hvordan sjekker man om det er drivekonflikt, og eventuelt hvordan oppdatere..? Har prøvd meg på oppdatering tidligere (se denne tråden), men da påstår programmet at jeg prøver å laste ned xxxx, mens jeg har xxxx som program....Atltså den sier jeg har en annen, men navnene ER det samme. Kanskje noe å levere inn til en pc-repratør??
Paradokset Skrevet 29. februar 2008 #32 Skrevet 29. februar 2008 Kanskje noe å levere inn til en pc-repratør?? Pc-reparatører er vanvittig dyre..... Ut fra problemene du beskriver ville jeg kjøpt en dvd-brenner på nett..cirka 300 kroner. Da får du med drivere, kabler etc. Og det er VELDIG enkelt å sette den inn selv - det er et par kabler og et par skruer.
Gjest StoreSky Skrevet 29. februar 2008 #33 Skrevet 29. februar 2008 Pc-reparatører er vanvittig dyre..... Ut fra problemene du beskriver ville jeg kjøpt en dvd-brenner på nett..cirka 300 kroner. Da får du med drivere, kabler etc. Og det er VELDIG enkelt å sette den inn selv - det er et par kabler og et par skruer. Du får det til å høres så enkelt ut.... Må man ikke installere "programvare og slikt" også? (konfigurere, instillinger, eller hva det heter) Har hørt om en på Sandaker i Oslo som ikke er så dyrt. Kjørelæreren min fikk installert nytt skjermkort for 300-400,-
Infinity Skrevet 10. mars 2008 #34 Skrevet 10. mars 2008 Jøss. Jeg har akkurat samme problemet, med akkurat det samme spillet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå