Gå til innhold

6 ganger på et døgn

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Jeg kom nylig 6 ganger iløpet av et døgn etter endel god sex (er selvfølgelig en smule stolt siden jeg nevner det her :jepp: )

Noen høyere ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Valiant
Skrevet
Jeg kom nylig 6 ganger iløpet av et døgn etter endel god sex (er selvfølgelig en smule stolt siden jeg nevner det her :jepp: )

Så bra for deg. Men det vikte er fikk du den du lå med til å komme 6 ganger. Om ikke så er det ikke noe å skryte av

Noen høyere ?

Ja

Skrevet

Jeg får orgasmer veldig lett og kan få nærmere 20 orgasmer i løpet av en sex-runde som varer i ca 20-30minutter. noen er serieorgasmer, noe som vil si at når orgasmen slutter, så slutter ikke partneren min å ta på meg, noe som resulterer i at jeg får en ny orgasme.. :D

dette fører ganske ofte til at jeg besvimer, siden jeg blir så sliten.. hehe.. men er veldig kult.. :)

synd på gutten da, som bare kommer en gang :P

Skrevet

Når det gjelder utløsninger så er vel 7-9 rekorden et sted, men når det gjelder orgasmer er det mye høyere. Menn kan nemlig få multiorgasmer de også altså orgasme uten utløsning. Så på den måten har jeg ingen anelse, men sikkert langt over 30. Men da er jo mange av de også svært lange. Raskeste vei til å oppleve noe tilsvarende er å kjøpe sexleketøyet som heter Aneros. Det vil gi deg anale multiorgsmer som er helt enorme og varer leeeeenge. Alternativ to er å lese Mantak Chias the multiorgasmic Couple. Det tar en god del tid å lære seg det, men det er verdt innsatsen. Med alternativ nummer to så kan du også klare det når du har samleie og ikke bare alene med et leketøy.

Skrevet

Noen høyere ?

Takk for at du opplyste oss om dette.

Forslår at du ringer Dagsrevyen og Guiness rekordbok for å få stadfestet rekorden din....

Skrevet
synd på gutten da, som bare kommer en gang :P

Har tenkt det samme, ja.

Skrevet
Ts er en mann

Hva så?

Må allikevel være kjedelig for menn at de bare kan komme en gang pr samleie, mens vi jenter -ihvertfall noen av oss- kan komme mange ganger.

Gjest koosejenta
Skrevet

Noen høyere ?

kjempebra!!koselig å høre om noen som prioriterer sex og som nyter det også..måtte du aldri slutte...stå på!!

Rekorden til eks min var forøvrig 6 ganger på et døgn der også...mmmmm me like;)

Gjest søt&kåt
Skrevet
Hva så?

Må allikevel være kjedelig for menn at de bare kan komme en gang pr samleie, mens vi jenter -ihvertfall noen av oss- kan komme mange ganger.

Du... gutter kan også få serieorgasmer og komme flere ganger i løpet av et samleie!!! :jepp:

Det er ofte når jeg suger sambo at han kommer 2 ganger. Etter første orgasme så fortsetter pikken hans å vær stiv. Jeg forsetter å suge ham og etter en liten stund får han en orgasme til.

Dette skjer også når han puler meg. Han sier det er fordi han er så kåt og da kan han bare fortsette for pikken blir ikke slapp! Ekstra kult er det når det skjer når jeg suger ham for da er det på en måte jeg som lager det så godt for ham at han får til to orgasmer.

Så tenk litt jenter. Det er ikke bare guttene som skal stelle pent med oss slik at vi får orgasmer. Er vi oppmerksomme og sørger for at gutta er kåte og forstår at vi er glad i dem så kan de også få serieorgasmer.

:sengekos:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...