Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Valiant
Skrevet

La oss si at den person du er sammen med. Skiftet kjønn. Ville du da forsatt vært sammen med han\henne ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, definitivt ikke.

Da ville "hun" blitt venninne, ikke partner.

Skrevet

Nei. Aldri i verden.

Skrevet

Nei, det tviler jeg på. Jeg elsker at han er mann, og jeg er definitivt ikke lesbisk. Jeg kan glatt innrømme at jeg er såpass "overfladisk" at jeg ville savnet penisen veldig, selv om personligheten muligens ville vært den samme.

Skrevet

Nei. Men kanskje vi kunne vært venner.

Gjest lissi32
Skrevet
La oss si at den person du er sammen med. Skiftet kjønn. Ville du da forsatt vært sammen med han\henne ?

Nei. Hadde jeg foretrukket kvinner hadde vært sammen med kvinner, ikke en mann!!

Skrevet

Nei og jeg vet tror ikke jeg hadde vært interessert i å være venninne heller.

Skrevet

Hehe, kult spørsmål.

Jeg har faktisk hørt om ekteskap som har overlevd dette.

Men jeg kunne ikke. Jeg synes ikke engang det er overfladisk å si det, hvis hun ville blitt mann hadde jeg sett på det som hele "personligheten" hennes slik jeg kjenner henne har vært et skuespill. Og, når det gjelder det fysiske så er det jo nettopp det at hun er så feminin med fantastiske kvinnelige former som gjør henne så attraktiv for meg. Så - nei, nope, never :-)

Skrevet
Så lite frigjorte dere er. :kaffe:

:ler: Ja, ikke sant,

men vi er iallefall ærlige - det må vel telle noe?

Skrevet

Det klarer jeg ikke svare paa uten aa vaere i situasjonen selv.

Skrevet

Han ville da ikke bare byttet kjønn, men jeg tror hele personligheten ville forandret seg også. Og siden jeg ikke er lesbisk, ville det vært utenkelig for meg å fortsette et samliv med "han".

Og jeg tror ikek vi hadde vært venninner heller, for jeg liker ikke at mine venner lyver for meg. Og han ville da ha sviktet meg grundig, siden ærlighet er viktigst i vårt forhold.

Skrevet
Han ville da ikke bare byttet kjønn, men jeg tror hele personligheten ville forandret seg også. Og siden jeg ikke er lesbisk, ville det vært utenkelig for meg å fortsette et samliv med "han".

Og jeg tror ikek vi hadde vært venninner heller, for jeg liker ikke at mine venner lyver for meg. Og han ville da ha sviktet meg grundig, siden ærlighet er viktigst i vårt forhold.

Der satte du ord på mine tanker rundt problemstillingen, Piper. :Nikke:

Skrevet

Ja, dersom jeg virkelig elsket han/henne.

Gjest StockDama
Skrevet

Har virkelig ikke anelse, kommer ann på om han ville blitt en tiltrekkende kvinne =p hadde han sett ut som en mann i kvinneklær...så, vet ikke. Må nesten være noe tenning der.

Skrevet

Nå tror jeg ikke folk over natten betemmer seg for noe slikt. Har jeg allerede giftet meg med en person, så har jeg vel fra beg skjønt\forstått at den personen ikke var som andre. Nå er det vel slik at de som skifter kjønn har hatt problemer fra tidlig barndom med sin kropp. Det er jo ikke bare å søke om å skifte kjønn heller. Det er jo de som har godtatt at partner har skiftet kjønn. Om jeg har kunnet gjort det? Det kan jeg kke svare på, for utgangspunktet er helt feil. Min mann har ikke disse problemene da vi giftet oss, så jeg kan ikke si noe om det

Skrevet

For mange er jo dette en lang prosess. Det er slett ikke sikkert at han/hun visste dette da dere ble sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...