Gjest Morgan le Fay Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 (endret) Sånn som Diesel og Fornarina, vil jeg si, altså helt normale. Levi's og Lee er til sammenlikning større i størrelsene, synes jeg. Endret 24. februar 2008 av Morgan le Fay
Quirky Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Levis store i størrelsen? Lee er gigantiske, men jeg innbiller med da at Levis er små i størrelsene?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Levis store i størrelsen? Lee er gigantiske, men jeg innbiller med da at Levis er små i størrelsene? Jeg synes ikke at Levi's er spesielt små i størrelsene, i hvertfall, men det kan jo være modellen, også.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 I mitt tilfelle kan man sammenligne lee og replay..er ganske store i størrelsen, mens levis er små i størrelsen. Mener isåfall jeg...
trulta_ Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Er det noen nettbutikken som selger Replay? Er det gode bukser?
Quirky Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2008 www.jeanslab.no og www.shoppingmall.no selger Replay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå