Gjest Ivy Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Vet noen om noen steder som selger mineral-sminke, foundation i Oslo sentrum, gjerne Glow eller andre merker, helst ikke ID, som legger seg i rynker og skinner etter noen timer. Kjempetakkenemlig for tilbakemelding
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Hørte av en venninne at de solgte Kissme på Hoffclinique men vet ikke om det stemmer. Jeg har ihvertfall ikke vært der å sjekket da jeg stort sett bestiller alt jeg trenger på nettet.
California Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Vet noen om noen steder som selger mineral-sminke, foundation i Oslo sentrum, gjerne Glow eller andre merker, helst ikke ID, som legger seg i rynker og skinner etter noen timer. Kjempetakkenemlig for tilbakemelding Jane Iredale har de på parfymeriet i VG-passasjen. Gjør et søk på Iredale her på forumet så får du sikkert opp litt tilbakemeldinger på det merket. Ellers får du jo IsaDora og L'Oreal hos Cubus/HM, men for meg inneholder de for mange ingredienser, og er ikke like "ren" som jeg vil at mineralsminken min skal være (bruker selv everyday minerals, men den får du bare kjøpt over nettet).
Gjest Ivy Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Jane Iredale har de på parfymeriet i VG-passasjen. Gjør et søk på Iredale her på forumet så får du sikkert opp litt tilbakemeldinger på det merket. Ellers får du jo IsaDora og L'Oreal hos Cubus/HM, men for meg inneholder de for mange ingredienser, og er ikke like "ren" som jeg vil at mineralsminken min skal være (bruker selv everyday minerals, men den får du bare kjøpt over nettet). Har aldri hørt om dette merket, før, men etter å ha lest om det på nettet nå, skal jeg løpe og kjøpe! Tusen takk for tipset
California Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Har aldri hørt om dette merket, før, men etter å ha lest om det på nettet nå, skal jeg løpe og kjøpe! Tusen takk for tipset Glad jeg kunne hjelpe:) Kan være greit å se fargene med egne øyne, så finner du ut hvilken farge som passer for deg, eventuelt bare litt informasjon om produktet. Jane Iredale inneholder bismuth da, så du kan jo evt. spørre om hva du skal gjøre hvis du reagerer på det (får du byttet eller kan du få med deg en prøve først osv).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå