Gå til innhold

filmkveld med sin kjære

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_kosejenta_*
Skrevet

noen tips til hva jeg kan gjøre for og gjøre det ekstra romantisk og koselig.. vi trenger virkelig å slappe av og pleie forholde ikveld....

noen tips?? hvordan lage den rette stemningen, hva kan jeg servere osv? eneste somer bestemt er at vi skal se en litt skummel film...

på forhånd takk :skratte: (glelder meg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann og foreslår følgende:

- litt rødvin

- mat er ikke nødvendig, men litt dyr sjokolade eller jordbær vil ikke være feil.

- ren og ryddig stue.

- puter og pledd i sofaen

- du bør ha et litt laid-back men sexy antrekk hvis du trives med å gå i det. F.eks litt stram joggebukse og topp og bar mage. Hvite sokker med hjerter på :)

Skrevet

glemte å nevne dempet belysning og stearinglys

Skrevet

Jeg er jente og jeg hadde en sånn kveld sammen med min kjære i går, og det var kjempekoslig..

- vi gikk først en lang tur ute og ble ordentlig slitne, også tok vi en lang dusj sammen etterpå.

- så så vi halve sesong 2 av lost sammen.

- bestilte pizza

- fyllte sofaen med dyner og puter og pledd og kledde av oss og lå der i bare undertøy begge to.

- begge to ble selvfølgelig ordentlig massert og smurt inn med krem imens vi så på lost og det hele var bare vledig koselig. :)

det viktigste er at dere begge er til stede og klar for å ha det koselig.. resten ryndt har ikke så mye å si... :)

Skrevet

Takk for svarene.. får prøve og gjøre det beste ut av det:)

Skrevet

Gratinert pasta :danse: Han kommer til å elske det!!!! Kok litt pastaskjell, miks sammen med kyllingfiletbiter, bland i dolmio pastasaus med litt fløte og ost. Strø ost på toppen og gratiner i ovnen til osten er gyllen :-D

Mens maten kjølner, gi ham en oljemassasje og gjerne følg opp med lidenskapelig sex...Ta dere en dusj, finn frem litt påskesjokolade og kakao etter maten og kryp sammen i sofaen. Da er begge avslappet og klar for skrekkfilm :hår: :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...