Gå til innhold

kappelaken

Gjest Gjest_Kristin_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet

Heisann!

Dere som har kappelaken på kontinental senger; hvordan stretchlaken bruker dere??

Vi har seng på 180 x 200 cm.. kappelakenet dekker den underste "madrassen" på senga.. så har jeg prøvd et 180 x 200 stretchlaken over den mindterste madrassen & den øverste madrassen.. da bøyde hjørnene seg mot hverandre.. så prøvde jeg et større stretchlaken, ca 200 x 215 og det bare krøller.. det er tydeligvis for stort igjen..må rette på det hver morra så nå er det like før hele kappelakenet går i freteks dunken..

hatr noen tips??? Takk

Skrevet

Vi bruker kappelakenet over begge madrassene, og formsydd laken på overmadrassen... Du kan sikkert bruke formsydd laken på den midterste madrassen, men da bør du velge et til rammemadrass, ikke overmadrass.

Gjest Gjest_kristin_*
Skrevet

ser i hovedinnlegget mitt at jeg skrev feil; det jeg mener er hva slags stretchlaken folk bruker på overmadrassen, de to andre er skjult av kappelakenet.. hvilken str har dere på evnt formsydd laken til en 180 seng.

takk igjen

Skrevet

Har seng som er 210 ganger 200 - og bruker laken som er i samme str som senga. Hjørnene er litt trange med det samme jeg tar på lakenet, men dagen etter ligger madrassen helt slett og fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...