Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Hei, Jeg satt her i morges og lurte på hvorfor hun forrige jeg var sammen med forlot meg, og jeg funderte på om jeg skulle spørre henne hvorfor. Men etter å ha tenkt igjennom saken litt har jeg konkludert med at det er kanskje noe jeg ikke vil vite i og med at det muligens kan være ytterst sårende. Grunnen til det er at jeg aldri ville ha fortalt alle de andre damene hvorfor jeg forlot dem/hvorfor der aldri ble noe forhold ute av det. Omtrent halvparten av gangene er det jeg som har avsluttet forholdet, og her er den ultimate listen over grunnene (har ikke listet de positive tingene her) jeg har hatt til å dumpe damer, og som jeg regner med at jeg vil få en del pepper for her inne på forumet: Økonomen: - hun var for feit - hun var manisk aktiv og nesten ute av stand til å slappe av og ville ikke holde ut å ikke ha noen planer for en kveld eller uke for den saks skyld. - Hun røykte - Hun hadde høyt blodrykk - Litt korte sosiale antenner. - Mye kreft-problemer i familien hennes, noe som muligens er arvelig. - Hun maste hele tiden om at jeg skulle slikke henne, noe jeg egentlig ikke ville i og med at hun ikke hadde fin nok kropp. Butikkdama: - hun hadde ikke fin nok kropp eller pent nok ansikt. - Hun ville absolutt ikke flytte ifra dette bittelite hjemstedet hennes, hvor det selvfølgelig var helt uaktuelt å bo for noen som ikke er oppvokst der, - Hun jobbet i butikk og hadde aldri klart å fullføre noen utdannelse. Muligens ikke spesielt smart. Sykepleier 1 - Totalt fravær av sosiale antenner. - Ikke pen nok eller fin nok kropp. Prosjektleder: - Totalt fravær av sosiale antenner. - Ikke pen nok eller fin nok kropp. Frisøren: - Ikke pen nok eller fin nok kropp. - Ble nesten suicidal da jeg viste manglende interesse, noe som var meget scary. - Litt desperat. Sykepleier 2: - Hun var jomfru i en elder av 24 år og det fikk meg til å lure på om det var noe galt med henne. - Hun var ubarbert. - Leiligheten hennes var skikkelig trist og på rommet hennes var det enkeltseng noe som fikk det til å se ut som et klassisk jomfru-værelse ifra 1930-årene. Heste-dama: - Hadde bare et halvbra utseende, håret hennes var alt for uflidd. - Ingen utdannelse. - Litt korte antenner og manglende høflighet. - Vennene hennes kunne i beste fall beskrives som white trash. Synge-dama: - White trash. - Sosialklient - Alenemor - Manglende høflighet. Førskolelæreren: - Kroppen var sånn halvbra. - For gammel. - Tjente veldig lite penger. Vaskedama: - Ikke fin nok kropp. - Hun røykte (rullings !!) - Trist jobb, tjente veldig lite penger. Budapest-dama: - Hun var ifra feil land. - Litt vel desperat. - Virket nesten litt engstelig og depressiv. Trønderdama: - Hun var egentlig ikke fin nok. - Virket litt engstelig.
Gjest Valiant Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 (endret) Det var bra du fortalte dette. Jeg tror ikke jeg kunne levd uten å vite dette. nå kan jeg ta det med ro. Og gi blaffen i noe annet Endret 24. februar 2008 av Valiant
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Kanskje like greit at du er singel. Hvorfor blir du sammen med noen med stygyt utseende og stygg kropp. Du er helt sikker ikke perfekt du heller.
aftereight Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 *Ler* Må nesten innrømme at jeg hadde dumpa deg hadde jeg sett dette og vært sammen med deg...
Nabodama Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Nesten ingen av dem var fine nok, eller hadde fin nok kropp. Hvordan ser du ut selv? Kanskje du heller ikke er fin nok for de som er fine nok for deg? Da må du nok komme ned på jorda, og senke kravene, og prøve å være fornøyd med det du kan få.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 He-he, responsen ble som forventet. Temmelig lett å provosere på dette forumet og få tilbake så det holder
Nabodama Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 He-he, responsen ble som forventet. Temmelig lett å provosere på dette forumet og få tilbake så det holder Vet ikke om jeg er så provosert at det gjør noe. Men lurer på hvorfor du blir sammen med noen som du vurderer som ikke gode nok eller fine nok. Jeg har aldri vært sammen med noen jeg ikke syntes var fine eller gode nok. Så hvorfor gjør du det?
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Si det, godt spørsmål. Sikkert fordi jeg hadde et akutt behov for sex og deretter ble det bare slik at vi fortsatte. For å si det slik så er det det som er ulempen med å alltid være kortsiktig i hodet, dvs ikke tenke lenger enn at "nå trenger jeg sex en gang til".
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Min liste: 1: Han var kontrollerende og veldig sjalu. Viste seg også at han var innbladet i litt lyssky aktiviteter. Til mitt forsvar var jeg bare 17 år så det tok litt tid før jeg skjønte det 2. Han bodde i Tyskland, jeg i Norge.. klarte å få det til å holde et år.. 3. Hadde et veldig temprament og løy om det meste (stort sett bare småting men det ble veldig irriterende i det lange løp). Var også for opptatt av å feste med gutta 4. Vi var for forskjellige - han var en sofagris, jeg er ikke det. I tillegg var han veldig tiltaksløs 5. Han var voldelig både psykisk og fysisk 6. Prioriterte meg etter alt annet. Kontrollerende. Hmm.. bortsett fra nr 2 og 4 så har alle vært veldig like - i varierende grad selvsagt... er noe her jeg bør ta tak i!!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 Min liste: 1. Var 17 år og lei hele fyren....han ville forlove seg, jeg sprang i motsatt retning. 2. Vi var utro begge to. Han var aldri hjemme, tok ikke ansvar for barn og felles hjem. 3. Han var slem mot både ungene mine og meg, psykopatiske trekk. 4. østersmannen - tidde meg i hjel og tok overhodet ikke noe ansvar for forholdet. Men jeg er evig optimist, og vet at en eller annen gang treffer jeg en mann som jeg kommer til å få det godt sammen med. Til TS: Ikke akkurat noen gåte at du er singel.... Fant ikke lista di det minste provoserende, men spår deg et langt singelliv.
Gjest Valiant Skrevet 24. februar 2008 #12 Skrevet 24. februar 2008 He-he, responsen ble som forventet. Temmelig lett å provosere på dette forumet og få tilbake så det holder det var ikke noe provoserende med det du skrev. men skal du virkelig provosere. Så må du kritisere ekteskap eller det og ha barn.
Dalila Skrevet 24. februar 2008 #13 Skrevet 24. februar 2008 Hei, Jeg satt her i morges og lurte på hvorfor hun forrige jeg var sammen med forlot meg, og jeg funderte på om jeg skulle spørre henne hvorfor. Men etter å ha tenkt igjennom saken litt har jeg konkludert med at det er kanskje noe jeg ikke vil vite i og med at det muligens kan være ytterst sårende. Grunnen til det er at jeg aldri ville ha fortalt alle de andre damene hvorfor jeg forlot dem/hvorfor der aldri ble noe forhold ute av det. Omtrent halvparten av gangene er det jeg som har avsluttet forholdet, og her er den ultimate listen over grunnene (har ikke listet de positive tingene her) jeg har hatt til å dumpe damer, og som jeg regner med at jeg vil få en del pepper for her inne på forumet: Økonomen: - hun var for feit - hun var manisk aktiv og nesten ute av stand til å slappe av og ville ikke holde ut å ikke ha noen planer for en kveld eller uke for den saks skyld. - Hun røykte - Hun hadde høyt blodrykk - Litt korte sosiale antenner. - Mye kreft-problemer i familien hennes, noe som muligens er arvelig. - Hun maste hele tiden om at jeg skulle slikke henne, noe jeg egentlig ikke ville i og med at hun ikke hadde fin nok kropp. Butikkdama: - hun hadde ikke fin nok kropp eller pent nok ansikt. - Hun ville absolutt ikke flytte ifra dette bittelite hjemstedet hennes, hvor det selvfølgelig var helt uaktuelt å bo for noen som ikke er oppvokst der, - Hun jobbet i butikk og hadde aldri klart å fullføre noen utdannelse. Muligens ikke spesielt smart. Sykepleier 1 - Totalt fravær av sosiale antenner. - Ikke pen nok eller fin nok kropp. Prosjektleder: - Totalt fravær av sosiale antenner. - Ikke pen nok eller fin nok kropp. Frisøren: - Ikke pen nok eller fin nok kropp. - Ble nesten suicidal da jeg viste manglende interesse, noe som var meget scary. - Litt desperat. Sykepleier 2: - Hun var jomfru i en elder av 24 år og det fikk meg til å lure på om det var noe galt med henne. - Hun var ubarbert. - Leiligheten hennes var skikkelig trist og på rommet hennes var det enkeltseng noe som fikk det til å se ut som et klassisk jomfru-værelse ifra 1930-årene. Heste-dama: - Hadde bare et halvbra utseende, håret hennes var alt for uflidd. - Ingen utdannelse. - Litt korte antenner og manglende høflighet. - Vennene hennes kunne i beste fall beskrives som white trash. Synge-dama: - White trash. - Sosialklient - Alenemor - Manglende høflighet. Førskolelæreren: - Kroppen var sånn halvbra. - For gammel. - Tjente veldig lite penger. Vaskedama: - Ikke fin nok kropp. - Hun røykte (rullings !!) - Trist jobb, tjente veldig lite penger. Budapest-dama: - Hun var ifra feil land. - Litt vel desperat. - Virket nesten litt engstelig og depressiv. Trønderdama: - Hun var egentlig ikke fin nok. - Virket litt engstelig. How charming.
Kosemose Skrevet 24. februar 2008 #14 Skrevet 24. februar 2008 Et råd til deg, TS: Ikke bli sammen med noen du ikke er forelsket i. Hadde du vært forelsket i noen av disse hadde kanskje ikke alle disse punktene betydd så mye? Hvor viktig er det at kroppen er perfekt hvis du er forelsket? På meg virker det litt dårlig å involvere noen følelsesmessig i seg hvis det likevel er så dødfødt og man ikke er forelsket og neppe kommer til å bli det. Hvis du trenger sex så kan du vel skaffe deg det uten å lure noen til å tro at dere har et forhold og en framtid slik du gjør når du blir kjæreste med dem?
VirreVapp Skrevet 24. februar 2008 #15 Skrevet 24. februar 2008 Heh.. snasen liste.. meget sjarmerende.. Og rimelig spesielt å bli sammen med noen man ikke synes er fine, er det ikke???
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #18 Skrevet 24. februar 2008 HUff. Du sier du nok ble sammen med dem for sex, men det må da bety at du ikke klarer å få sex fra penere damer det da. Ikke greit å måtte ta til takke med dem som ikke er pene nok.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #19 Skrevet 24. februar 2008 Det som slår meg med listen din er at alle disse egenskapene er ting man normalt ville oppdaget etter et en date eller to, hvorfor innlede et forhold til noen som som du i utgangspunktet ser ikke er aktuelle. Det er ikke akkurat som om de vil plutselig forberede utseendet, jobb eller sosiale antenner m.m. Eller kanskje du trenger å jobbe litt med deg så så du klarer å dra bedre damer enn dette??
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #20 Skrevet 24. februar 2008 Det som slår meg med listen din er at alle disse egenskapene er ting man normalt ville oppdaget etter et en date eller to, hvorfor innlede et forhold til noen som som du i utgangspunktet ser ikke er aktuelle. Det er ikke akkurat som om de vil plutselig forberede utseendet, jobb eller sosiale antenner m.m. Eller kanskje du trenger å jobbe litt med deg så så du klarer å dra bedre damer enn dette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå