Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Er det helt ut? Da mener jeg lange tights, som går helt ned til foten. De ankellange tightsene er jo veldig over, men kan jeg gå med lange med æren i behold?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 min meninger, og har alltid vært; tights er sånn man har under buksene på en kald vinterdag. Under kjoler har man enten strømpebukser eller ikkeno, og under tunika har man bukser...
Gjest Mea Culpa Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Du kan gå med akkurat hva du vil, du! Det vil alltid være noen som syns det ser tåpelig ut, men spiller det egentlig noen rolle hva andre måtte tenke?
Gjest Huldali Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Ser folk med tights under kjole og tunika hele tiden, jeg. Nå som det er kaldt er det jo også praktisk, tights er ofte varmere enn en strømpebukse.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 min meninger, og har alltid vært; tights er sånn man har under buksene på en kald vinterdag. Under kjoler har man enten strømpebukser eller ikkeno, og under tunika har man bukser... Enig..
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Tror det er mer vanlig med helt lange tights på vinteren. De fleste bruker det med tykke knestrømper til eller høye boots utenpå eller kombi. Synes dette er mye bedre enn midt-på-leggen tights som forkorter bena veldig.
Søtpotita Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Kvar kjøper ein bra tightsar til å ha under tunika til dømes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå