AnAnAss Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 (endret) ...eller har møtt? Jeg kjenner søskenbarnet til Julie i hotell cæsar! og jeg har gitt blomster til kong haralkd og dronning sonja da jeg var 8år elns! Sonja syntes jeg hadde fine krøller Endret 24. februar 2008 av AnAnAss
Amalie_85 Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Jeg kjenner søskenbarnet til Julie i hotell cæsar! og jeg har gitt blomster til kong haralkd og dronning sonja da jeg var 8år elns! Sonja syntes jeg hadde fine krøller Det å gi blomster vil vel ikke si at man kjenner en kjendis. Men har møtt noen som er det. Ja, jeg kjenner, eller kjente heter det vel. Og har møtt noen og.
Gjest Valiant Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 jeg har snakket med en litt kjent. Ikke så veldig kjent faktisk har jeg glemte navnet på han. Men han har en fan base rundt om kring i ganske mange byer. Og selger vist ganske bra med de cdene han har gitt ut. men jeg kjenner ingen kjendiser.
FoxyFish Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Oh yes! Når det er en kvinnelig deltager i "Deal or no Deal" er det som kjent mannlige koffertholdere. Jeg kjenner en av dem!
Amanlis Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er nabo med en, og vedkommende pleier å ha besøk av opptil flere kjendiser på en gang. Holala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå