Gjest Gjest_Lillemor_* Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Hei. Som sakt så er det mye slike forum på nett nå, men vist dere har lyst å sjekke ut LilleMirakel ( www.lillemirakel.com ) Så hadde det vert kjempe fint. LilleMirakel er for de som prøver å bli gravid, er gravid, ønsker å bli gravid, men sliter med å bli det og for de som allerede er foreldre. Har helsesøster der inne som svarer på det dere lurer på. Egne private forum, som dere selv bestemmer hvem som skal få komme inn. Lukket forum som: Englebarna, de skjeves hjørne, sørgekroken osv. Så har vi fotokonk og måndens gullunge som er med premier. Og for de som er gravid, kan en også opprette egen svangerskaps dagbok. Ellers så er det mye utenom prøving, graviditet og barn også da. Forumet er under stadig utvikling for at det bare skal bli bedre og bedre og det er medlemmene som er med å forme det Er ikke ute etter å "stjele" medlemmer, Kvinneguiden er et kjempe stort og flott forum, og det går jo an å vare på mange forum samtidig. Det er jeg Håper dere titter innom og event kommer med tilbake meldinger om hva dere synst Hilsen Lillemor.
Sun Mei Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Jeg ser med undring at du har glemt noen foreldre - nemlig de som adopterer og de som er fosterforeldre. Men de er kanskje ikke verdige nok.........
Gjest Gjest_Lillemor_* Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Jeg ser med undring at du har glemt noen foreldre - nemlig de som adopterer og de som er fosterforeldre. Men de er kanskje ikke verdige nok......... Jo, det ligger under "den nye familien", underforum som fosterbarn og stefamilie.
Gjest Gjest_Lillemor_* Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Og i går var planen å legge til et eget forum for adopsjon, men rakk det ikke. Men det blir.
Sun Mei Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Adopterte barn er ikke fosterbarn, ei heller stefamilie
Gjest Gjest_Lillemor_* Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Uff, så nå at det ble en smule feil. Beklager så masse. Ha nå fikset Adopsjon, underforum som "vi som er adoptert" og "adopsjonsforeldre". Beklager at tidligere innlegg ble rotete.
Gjest *Mim* Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Fint initiativ, dette kan bli bra. Et par velmente råd: * Få hjelp til å gå gjennom rettskrivinga på sidene dine. Da ser det mer seriøst ut. * Med både voldtekt, incest, spiseforstyrrelser og det å miste barn på forsida blir det litt tungt. Mener ikke at du ikke skal ha med temaene, men de trenger kanskje ikke flagges så høyt på forsida?
Gjest Gjest_Lillemor_* Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Fint initiativ, dette kan bli bra. Et par velmente råd: * Få hjelp til å gå gjennom rettskrivinga på sidene dine. Da ser det mer seriøst ut. * Med både voldtekt, incest, spiseforstyrrelser og det å miste barn på forsida blir det litt tungt. Mener ikke at du ikke skal ha med temaene, men de trenger kanskje ikke flagges så høyt på forsida? Oki, takk for tips. Ang rettskrivinga har jeg spurt om og ingen har sakt noe om at det er noe feil der nå. Høre igjen da. Er ikke enkelt når en ikke ser feilen selv da
Apple- Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Oki, takk for tips. Ang rettskrivinga har jeg spurt om og ingen har sakt noe om at det er noe feil der nå. Høre igjen da. Er ikke enkelt når en ikke ser feilen selv da Veldig bra initiativ! Jeg er helt enig med *Mim* i hennes råd, og siden ingen ser ut til å hjelpe deg med rettskrivning, tar jeg meg den frihet å gjøre det her. Det er forøvrig like velment som *Mim*s råd Jeg har kun rettet forsiden: Konkurranser skrives med to r-er Svangerskapsdagbøker er ett ord. Jeg ville dessuten kuttet ut "har vi" på slutten av samme setning, evt. begynt setningen med "Vi har". F.eks. skrives med punktum etter f og eks. Incest skrives med c. I hvert fall skrives i tre ord, og du må ha med ordet "i". Bruk autokorrektur i Word eller språkrådets ordbøker hvis du er usikker. Du kan også bruke KGs språkforum. Send meg gjerne en PM. Lykke til!
Gjest Gjest_Lillemor_* Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 Veldig bra initiativ! Jeg er helt enig med *Mim* i hennes råd, og siden ingen ser ut til å hjelpe deg med rettskrivning, tar jeg meg den frihet å gjøre det her. Det er forøvrig like velment som *Mim*s råd Jeg har kun rettet forsiden: Konkurranser skrives med to r-er Svangerskapsdagbøker er ett ord. Jeg ville dessuten kuttet ut "har vi" på slutten av samme setning, evt. begynt setningen med "Vi har". F.eks. skrives med punktum etter f og eks. Incest skrives med c. I hvert fall skrives i tre ord, og du må ha med ordet "i". Bruk autokorrektur i Word eller språkrådets ordbøker hvis du er usikker. Du kan også bruke KGs språkforum. Send meg gjerne en PM. Lykke til! Takk for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå