Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen her har prøvd sminke fra MAC. Hvordan er det merket? Jeg er mest interessert i øyeskyggene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Nå kommer sikkert mange til å steine meg, men... Jeg synes ikke øyeskyggene fra MAC er vesentlig bedre enn for eksempel Make Up Store sine. Fordelen er fargeutvalget og prisene, men spesielt de mørke har en tendens til å ikke sitte altfor bra.

Skrevet (endret)

Jeg har 3 øyenskygger fra MAC og er fornøyde med de :) De holder kanskje ikke superlenge, men fargene er fantastiske ;)

Edit: skrivefeil

Endret av hkarls1
Skrevet

Elsker MAC, spesielt øyenskyggene, flytende eyeliner i potte, kostene, rougen og lipglossene. Styr unna foundation deres, den gir kviser. Det er ikke bare jeg som har erfart det.

Men jeg vet at du egentlig bare spurte om øyenskyggene, og de er rålekre, kommer i veldig mange forskjellige nyanser, så du finner nok en du liker. Er enig i at noen av de mørke ikke sitter så fint rett på huden, men bruker alltid primer under uansett og da sitter de som støpt:) Det som også er praktisk synes jeg er at det går an å kjøpe et skrin med plass til 4 eller 15 øyenskygger og så kjøpe hver øyenskygge løst og shmække de inn i paletten (er magnet på baksiden av de).

De er veldig lette å blande ut og få jevne og fine overganger. Når jeg skal ut i helgene pleier jeg ofte å bruke 4-5 forskjellige øyenskygger i samme nyanse og resultatet blir proft. Det var MAC som lærte meg å bruke koster og flere øyenskygger sammen. I sommer klarte jeg ikke dette og brukte bare en øyenskygge med svampaplikator.

Skrevet

Takk for svar

Hvor kjøper dere øyenskyggene? Nettbutikker?

Skrevet

Det er en MAC-butikk i Oslo. Det er vel den eneste plassen du kan kjøpe de i butikk i Norge. Hvis ikke blir det vel på nett. :)

Skrevet

Jeg har noen mac øyenskygger. Pene farger! I tillegg så liker jeg mac sine sminkekoster veldig godt! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjøpte nettopp pigment frå MAC, og syns desse var geniale! Masse shimmer! Har lyst på fleire, men må også prøva Urban Decay ;)

Har alltid trudd at augeskyggane til MAC var så utruleg gode, og at dei var betre enn Make Up Store sine. Kanskje eg bør sjekka ut Make Up Store igjen. Var nemleg avhengig av denne butikken i ein periode... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...