Gjest Trampepus Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 God Kveld ! Ønsker tipse om et forum som startet idag, www.familienett.com Hilsen Trampepus
Gjest Gjest_Hønemor_* Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Takk for informasjonen , skal ta en titt
Gjest Gjest_Pusekatten_* Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Tusen takk for tipset! Jeg måtte nesten registrere meg der! Det virker som et kjempebra forum!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Har også registrert meg der. Virker som et ok forum, her er det så mange trolletråder om dagen at det nesten blir for mye.
Gjest Gjest_Saga_* Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Har også registrert meg der. Virker som et ok forum, her er det så mange trolletråder om dagen at det nesten blir for mye. Enig
sEnsAtion Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Har også registrert meg der. Virker som et ok forum, her er det så mange trolletråder om dagen at det nesten blir for mye. Det forstår jeg ikke, KG som virker å ha Norges strengeste slettepolitikk. Og enda et forum? Da kan vi like godt putte et sandkorn til i Sahara.
Gjest BÅNNSKI Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Det forstår jeg ikke, KG som virker å ha Norges strengeste slettepolitikk. Og enda et forum? Da kan vi like godt putte et sandkorn til i Sahara. Synes det er litt tungvint her når det ikke er priview på trådene. Men hver sin smak Internett er stort
Gjest Gjest_Minniepus_* Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Synes det er litt tungvint her når det ikke er priview på trådene. Men hver sin smak Internett er stort helt enig *BÅNNSKI*
Gjest Gjest, familienett Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Har meldt meg inn der og det er det beste forumet ever:) Du har alt liksom også er det oversiktlig:) Kom inn dere også da
Gjest Morgan le Fay Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Oi, en gjest som diskuterer med seg selv. Det har vi aldri sett før, nei.
Gjest EnMamma Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er medlem. De har forøvrig en konkurranse der nå. Alle som registrerer seg mellom bruker nr. 157 og 300 er med i trekningen av en Thermopose gra Go'ingen. Posen koster litt over 500 kr når man kjøper den selv. Godt tips for de som er gravide eller har spedbarn. Hva er preview på trådene?
Gjest Emera Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Oi, en gjest som diskuterer med seg selv. Det har vi aldri sett før, nei. Knis, nei det var helt nytt...
Gjest EnMamma Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 Knis, nei det var helt nytt... Det er sikkert moro for unga det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå