Gå til innhold

Nå er det vel på tide at de slutter å kalle oss horer

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny
Skrevet

Hei :D

Sjekk denne da dere http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=57786 og det hadde jeg vist en stund for meg er det ikke nytt.Nå er det vel på tide at de ikke vestlige utlendinger slutter å slenge drit til oss norske jenter.Det er greit at de har sex selv men lende leve dobbelmoralen at de skal være så rene og dydige selv og ikke er det.

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt poenget ditt Indian. Det er nok ikke disse som slenger dritt om norske jenter. Det er vel heller de litt eldre og konservative som gjør det. Eller tar jeg helt feil?

Og denne artikkelen var vel mest gjeldende for jenter fra disse landene. Det var i alle fall det inntrykket jeg fikk.

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener.....hvor sto d noe om horer?????

Gjest indiangranny
Skrevet
Skjønner ikke hva du mener.....hvor sto d noe om horer?????

Du veit det Chimp at norske jenter blir betegnet som horer fordi vi lever fritt her landet.Men nå er det slik at de selv har tatt etter oss men vi er fortsatt null og niks i deres øyne.

Skrevet
Det er nok ikke disse som slenger dritt om norske jenter. Det er vel heller de litt eldre og konservative som gjør det. Eller tar jeg helt feil?  

Ja, jeg tror du tar feil....de man hører slenge "hore" etter norsk-etniske jenter, er de unge fremmed-etniske gutta. Jeg tror vel ikke de gjør dette fordi de mener at unge jenter ikke skal ha sex, men fordi de har jævlig lyst på ei norsk jente, men ikke får noen, og da blir det en slags "hevn".

Skrevet

Uansett hva som ligger bak det er det jo helt absurd å kalle noen hore sånn helt uten grunn!

Og det er faktisk mest våre nye landsmenn dette gjelder.

Uten noen grunn får man: Hore ass! slengt i ansiktet.

Ikke veldig hyggelig!

Vet folk ikke hva dette ordet egentlig betyr?

Hadde de sagt noe slikt til en søster eller en i familien hvis de ble litt uenige?

Nei, da hadde nok pappa blitt sur ja...

Gjest M-ling
Skrevet

Nå er det vel også på tide at vi slutter å definere oss som horer.

Skrevet

Bra sagt M-ling :D

Gjest Kira
Skrevet
Nå er det vel også på tide at vi slutter å definere oss som horer.

Gjør vi?

Jeg har vært borti det at alle norske jenter blir betegnet som horer - uansett. Men hva mente du, M-ling?

Gjest kjerringamedkjeppen
Skrevet

aner jeg en smule rasisme i indianladys innlegg? jeg mener.. du generaliserer noe kraftig når du sier:

"Nå er det vel på tide at de ikke vestlige utlendinger slutter å slenge drit til oss norske jenter."

Det har seg slik at jeg OFTE hører folk sitte å snakke dritt om "utlendinger" på bussen eller skole/jobb. Blir bare litt provosert siden mine beste venner ikke er så "heldige" å ha foreldre som er født i Norge.

Jeg som trodde Hitlertida var borte..

-Skjerpings!-

Gjest M-ling
Skrevet

Kira

så lenge vi selv synes vi "egentlig" er litt horete på grunn av det vi gjorde i helgen, så er det vel ikke så rart at også andre får det synet.

Gjest indiangranny
Skrevet
aner jeg en smule rasisme i indianladys innlegg? jeg mener.. du generaliserer noe kraftig når du sier:

"Nå er det vel på tide at de ikke vestlige utlendinger slutter å slenge drit til oss

Hei "kjerringamedkjeppen"

Jeg har selv opplevd å bli kallet hore fordi jeg har gått hånd i hånd med min indiske mann.så du må ikke kalle meg rasist i hvertfall.Det står i artikkelen at de søker hjelp angående sitt sexualliv og da har de et sex liv som foreldre ikke skal vite om. :) Men slik er det også blandt kristene de kan ha sex og herje villing selv,så lenge de kan gjemme seg bak troen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...