Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest linneaa
Skrevet

Hei

jeg skal kjøpe nytt pudder og vurdere clinique inviseble blend face powder, noen som har erfaringer med dette? dekker det eller er det kunn nedmatting? valget står mellom dette og kanebo`s pudderfoundation...

mineral puddder forslag er ikke av interesse, prøvd de fleste, ikke fornøyd, og tar for lang tid for meg hehe :)

takk til alle som gidder å svare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke nøyaktig hva pudderet jeg har fra Clinique heter, men det er jeg fornøyd med og har med i veska (gidder ikke ha med mineralfoundation i veska!). Det er et presset, mattende pudder :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har prøvd flere typer.. ender alltid opp med Kanebo fondation pudder... det er det mest dekkende pudderet som finnes!! :rødme:

Skrevet
Hei

jeg skal kjøpe nytt pudder og vurdere clinique inviseble blend face powder, noen som har erfaringer med dette? dekker det eller er det kunn nedmatting? valget står mellom dette og kanebo`s pudderfoundation...

mineral puddder forslag er ikke av interesse, prøvd de fleste, ikke fornøyd, og tar for lang tid for meg hehe :)

takk til alle som gidder å svare...

Stay true matte pudderet fra Clinique fungerer bra det:)

Og det er transparent og har vel heller dårlig med dekkevne. Det er også oljefritt.

Skrevet

Jeg bruker et løspudder fra Clinique. Husker ikke hva det heter, men det er vanvittig drøyt og jeg er på boks nr to, så er godt fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...