Gå til innhold

Dior Forever Foundation...andre som har reagert på denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

likte den veldig godt de to første gangene, men etterpå synes jeg at jeg blir rødflammete og på en måte får litt utslett av den...nå sist fikk jeg rundt kjeven og det klør i tillegg. Jeg er jo ikke hundre prosent sikker på at det er pga denne, men det er påfallende at det skjer hver gang jeg har brukt den (bruker den ikke til daglig)

Andre med samme erfaring? Synd altså for jeg liker den godt ellers og den er kjøpt på taxfree så får ikke returnert den heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg fikk sår i ansiktet, men det kan ha vært shampooen og balsamen fra Redken jeg har reagert på også, for jeg fikk sår i nakken, ryggen og ved øret også. Eller en kombinasjon av begge deler. jeg vet i alle fall at venninna mi også fikk sår, og hun har aldri fått det før. Og det var GARANTERT foundationen min, for hun brukte den hver dag i en uke og det var det eneste nye produktet på huden hennes.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg fikk rødt, flammete utslett som sved og klødde, og også noen småkviser i kinnene. Jeg fikk reklamert på den, men Dior har blitt veldig strenge når det gjelder reklamasjoner, og jeg har hørt at de forlanger bevis fra hudlege at det er akkurat deres produkt du reagerer på.

Skrevet

Jeg tåler stort sett ingen Dior-produkter, så jeg har ikke prøvd den. Merkelig at en så stor og annerkjent produsent bruker så mye dritt i produktene sine! :overrasket:

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

...med den reklamasjonspolitikken, kommer jeg garantert ikke til å prøve flere nye produkter derfra, i hvertfall ikke ting som skal sitte på huden. En slik arroganse er det lenge mellom hver gang man treffer på, og parfymeridamene himlet med øynene, de også.

Gjest Audrey Horne
Skrevet
Jeg fikk rødt, flammete utslett som sved og klødde, og også noen småkviser i kinnene. Jeg fikk reklamert på den, men Dior har blitt veldig strenge når det gjelder reklamasjoner, og jeg har hørt at de forlanger bevis fra hudlege at det er akkurat deres produkt du reagerer på.

Jeg reagerte også på denne (rødflammet og småkviser) og jeg fikk ikke refundert noe før jeg gikk med på å oppsøke en hudlege (som Dior skulle bekoste). Jeg valgte å ikke gå videre, så jeg vet ikke om de faktisk skaffer time til hudlege. Uansett, ekspeditøren var temmelig frustrert selv over hvor strenge de var blitt, og jeg fikk se alle papirene jeg hadde måtte fylle ut.

Skrevet

Veldig rart.. Hmm. Ikke akkurat god reklame for Dior!

Skrevet

Jeg reagerte også på denne etter noen dager; kviser og svie i huden. Likte den veldig godt, men så etterhvert at den ble for oransj i fargen for meg i tillegg til hudreaksjoner. Har prøvd flere Dior-produkter nå uten å være fornøyd, så nå blir det ikke mer handling derifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...