Gå til innhold

Pusen min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puma pusen min er borte :-( han gikk ut i går morges og har enda ikke kommet hjem. Det er ikke likt han i det hele tatt. :grine::grine: :gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nydelig pus du har. Forstår at du er bekymret, men det er ikke helt uvanlig at katter er borte et par dager før de kommer slitne og sultne hjem. Er det en hannkatt. Er den kastrert? Pleier den å være ute?

Skrevet

ja det er en hankatt som er kastrert..

Han er en ute katt da, så han er vant med å være ute men han har aldri vært ute så lenge som nå... er over 24 timer siden vi slapp han ut..

han er av det slaget som kommer ofte innom hjemme for å sjekke "forholdene"..

Har lett hele dagen, både gått og kjørt rundt. men ikke sett snurten av han :gråte:

Gjest Gjest_Cecilie_*
Skrevet

Han er en ute katt da, så han er vant med å være ute men han har aldri vært ute så lenge som nå... er over 24 timer siden vi slapp han ut..

Har lett hele dagen, både gått og kjørt rundt. men ikke sett snurten av han :gråte:

Dette var trist lesning..Jeg har også en kastrert hannkatt,han er ute hver dag men holder seg som regel i nærheten av huset og kommer ofte inn.På de åtte årene jeg har hatt ham har han tre ganger vært borte i over et døgn,og jeg kjenner den følelsen du har nå,det er helt forferdelig... :tristbla: Den ene gangen hadde han gått "hjem" dit han bodde før vi flyttet.Da var han borte i tre dager og jeg var sikker på at jeg aldri skulle finne ham..En gang var han ved et uhell blitt sperret inne i leiligheten til en nabo,og den tredje gangen hadde en liten jente tatt ham med seg hjem "fordi han var så fin",som hun sa...Det er stor sannsynlighet for at noe lignende har skjedd med din pus.Kanskje noen har gitt ham mat og han har blitt værende der litt lengre..Utekatter er som regel flinke til å passe seg.Av og til våger de seg på litt lengre turer for å tilfredsstille eventyrlysten sin..Håper han snart kommer tilbake.Det er så fælt å ha det slik,og jeg føler virkelig med deg.. :gråte:

Skrevet

Ja jeg håper INDERLIG at han kommer tilbake...

Er bare så skummelt når han er borte så mye lengre enn han noen gang har vært... Får håpe han kommer snart... Vil ikke miste han... :gråte:

Skrevet

JAAAAAAA!!!

Fant han i dag!

Han var stengt inne i garasjen til et hus i nabolaget..

Jeg åpnet garasjeporten (eierne var borte) og ut spratt min lille Puma, litt fortumlet og redd...

Men nå er han hjemme og nyter livet med sin kjære pusevenn Alfred :-)

Gjest Gjest_kattaklore_*
Skrevet

Jeg skjønner godt fortvilelsen din. Hvis man er vant til at katten aldri er borte lenge av gangen og den kommer ofte hjemom for å sjekke forholdene, så er det ikke rart man blir fortvilet. Jeg er sånn selv og jeg kjenner det på magefølelsen hvis det er noe galt i fraværet. En gang ble hun borte i flere timer og det var jeg ikke vant til og jeg var sikker på at det var noe som ikke stemte. Og da viste det seg at hun hadde blitt stengt inne hos naboen, hun hadde sneket seg inn mens de pakket bilen for å dra på ferie. Det var et styr uten like for å få noen til å låse seg inn men det gikk bra heldigvis.

Leste akkurat siste meldingen din, og magefølelsen er til å stole på når man har hjemmekjære katter. Flott at han dukket opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...