Søs Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Er så usikker på om dette bare er tullete av meg eller om jeg burde klage. Vi har hatt vannlekasje i huset (har bodd hod søstra mi leeenge, siden det tok så lang tid å fikse dette) og på badet ser jeg at mureren har satt opp en del av flisene feil vei. Flisene er avlange og dem står vannrett på 3 vegger og loddrett på den siste veggen Det er verken pent eller greit synes jeg. Hva hadde dere gjordt?
Modern woman Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Klart du må klage. Får håpe du ikke har leid inn folk på svart betaling. Da har du ikke så mye du skulle sagt.
aline Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 klag! Du har betalt dem for at de skal gjøre en jobb som de ikke har gjort riktig, det er ikke noe du skal akseptere.
Søs Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2008 Takk for svar folkens! Er selvsagt ikke leid inn folk svart. Dette gikk på forsikringen, heldigvis. Får ringe dem på mandag. Samboeren mener at de kommer til å kreve betaling for det, men så har han hatt dårlig erfaring med innleid arbeidskraft før. Ser i alle fall ikke særlig fint ut..
Søs Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2008 Etter å ha snakket med firmaet i går kom sjefen ned til oss for å se. Han kunne ikke tro at det var sannt. Han lo godt før han sa at dette skulle dem selvsagt ordne. Kan i alle fall ikke klage på servicen
Chiquita Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Etter å ha snakket med firmaet i går kom sjefen ned til oss for å se. Han kunne ikke tro at det var sannt. Han lo godt før han sa at dette skulle dem selvsagt ordne. Kan i alle fall ikke klage på servicen Så bra at det ordner seg for dere
Apple- Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Så bra at det ordnet seg og du fikk god service! Vi har forøvrig flisene sånn med vilje, vi...
Søs Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. februar 2008 Så bra at det ordnet seg og du fikk god service! Vi har forøvrig flisene sånn med vilje, vi... Med 3 vegger en vei og 1 vegg motsatt vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå