Gå til innhold

leie eller kjøpe brudekjole

Gjest sola

Anbefalte innlegg

hva lønner seg prismessig? og hva har dere gjort?

har masse tanker og spørsmål i hodet nå:-) godt å ha et sted man kan få mange gode råd nå:-)

klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte kjolen min for 6000,- Jeg er veldig fornøyd med det. Med tanke på at noen faktisk betaler 5-6000 kr på å leie så liker jeg tanken på at jeg fikk kjøpt min for samme pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så heldig at forloveren min har kjåpt den kjolen jeg ville ha. Men jeg skulle ha kjøpt kjole uansett om det ikke hadde endt slik. Vet at veldig mange kjøper kjole og selger den igjen etterpå for halvpris, og da viser det seg at i forhold til leie pris så har de kommet bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde først tenkt å leie (fant en kjole som jeg likte, med leiepris 4500,-), men var ikke 100% sikker, så jeg kikka rundt i flere brudesalonger, og etter hvert på Markedsplassen her. La inn en annonse om at jeg var interessert i å kjøpe en kjole brukt (med størrelse og noen få andre avgjørende detaljer beskrevet), og fikk en del respons. Svarte også på "til-salgs-annonser". Fikk en del bilder pr. mail og post, og den første jeg dro for å se på, falt jeg for, og kjøpte! Så nå har jeg kjøpt kjole for 5000,-! icon_smile.gif

Jeg har litt lyst til å beholde den, men vi får se. Regner jo ikke med å få bruk for den flere ganger! icon_wink.gif Og i og med at den er en stor størrelse, er det vel ikke så aktuelt å ta vare på den til eventuelle andre i familien, så jeg kan nok like godt selge den... icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt kjole. Fant den på salg til 6500, opprinnelig pris var 10700 og jeg er kjempefornøyd.

Er usikker på om jeg skal beholde den eller selge den. Har mest lyst til å beholde den, men jeg får se..

Synes det virker fryktelig dyrt å leie kjole. Om man ikke får tak i kjole man har råd til å kjøpe her hjemme, har man jo mulighet til å finne billigere kjoler i andre land (Danmark, Sverige). Ellers er det jo mange som kjøper kjole på nettet, f.eks på ebay. Her har man jo mulighet til å skaffe seg drømmekjolen til en virkelig billig penge.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har leid kjolen min, har aldri tenkt på å kjøpe, den skal jo oppbevares så den holder seg fin etterpå også. Syntes det var greit å bare levere den etter den store dagen, får jo ikke brukt for den mer. Leiepris:4200,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal leie kjole til 4000,-, synes det var en grei pris, og så slipper jeg alt styret med å bli kvitt den igjen etterpå. Men jeg tror at hvis jeg skulle ha gjort det om igjen i dag, og hatt god tid, ville jeg fulgt med på E-bay og kjøpt derfra. Det er jo temmelig billig, selv med toll, og mange her inne har jo gode erfaringer med det.

Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Det er dyrt å leie ja, men selv har jeg valgt dette. Jeg fant en kjempefin kjole som atpå til var hjet ny. For denne skal de ha 6500 kr i leie. Det er nok, men samtidig så slipper jeg da ekstrautgifter med sying av kjolen. I tillegg synes jeg det er like greit å kun leie en slik kjole som man tross alt bare skal bruke en gang!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenk å leie hos en på privat person på Sotra utenfor Bergen. Hun skal ha 2000kr for hasnker,slør, underskjole og brudeskjole.PLuss at hun syr de inn/ ut etter behov. Det er med rens. Skal se på de til uken.

Gifter meg i juni...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde planer om leie eller kjøpe på salg. Men det ble til at jeg falt for en kjole jeg fikk kjøpe brukt. Den har vært leie-kjole, men det syns ikke at den har vært brukt før (sydd inn / ut). Fikk kjøpe den til leiepris. Er kjempefornøyd! Ville aldri i verden hatt råd til å kjøpe den ny! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...