BeautyQueen Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Hvilke favorittøvelser har du i styrketrening -? Noen av mine : Knebøy , utfall , dipps , push-ups , crunch , bekkenløft , katten , pile . Osv
Cherie Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 katten , pile Jeg ekke så garva i styrke. Hva i huleste er det?
Wildy Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Mine yndlingsøvelser er markløft, med knebøy på en god nummer to. Armhvninger er også en yndling, samt reverse flies.
BeautyQueen Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2008 Jeg ekke så garva i styrke. Hva i huleste er det? Pile er nesten det samme som knebøy, bare at i Pile står tærne mot hverandre. Trener mest innsiden av lår. Og så katten , skal du stå på alle fire og se om mot taket med svai i ryggen og holde der og løfte opp knærne i 10 sek og gjenta. vet ikke om jeg er så flink til å forklare,men håper du forsto:)
Gjest Bolledeig Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Pile er nesten det samme som knebøy, bare at i Pile står tærne mot hverandre. Trener mest innsiden av lår. Og så katten , skal du stå på alle fire og se om mot taket med svai i ryggen og holde der og løfte opp knærne i 10 sek og gjenta. vet ikke om jeg er så flink til å forklare,men håper du forsto:) Jeg håper du mener at hælene står mot hverandre Her er militærpress en favoritt
Kptpower Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Jeg håper du mener at hælene står mot hverandre Her er militærpress en favoritt Machojenter Markløft, benkpress, chins Forresten er knebøy gøy, men jævli å få til skikkelig teknikk synes nå jeg!
Wildy Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 Knebøy kan være litt kinkig, og om man skal a2g tar det gjerne litt tid før teknikken sitter.Men det er jo en knall øvelse, og utrolig artig når man kan begynne å løfte tungt!
Baby Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 Knebøy kan være litt kinkig, og om man skal a2g tar det gjerne litt tid før teknikken sitter.Men det er jo en knall øvelse, og utrolig artig når man kan begynne å løfte tungt! Jeg digger også knebøy. Ble kalt Arnold av instruktøren på sist styrketime. Jeg hadde så mye vekt på at hun måtte hjelpe meg av med stanga.
BeautyQueen Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. februar 2008 Jeg håper du mener at hælene står mot hverandre Her er militærpress en favoritt Hehe , ja mente hælene !
Cherie Skrevet 23. februar 2008 #11 Skrevet 23. februar 2008 Pile er nesten det samme som knebøy, bare at i Pile står tærne mot hverandre. Slapp av..jeg har fått med meg opprettinga, men LOL. Jeg kan levende se det for meg
Wildy Skrevet 23. februar 2008 #12 Skrevet 23. februar 2008 Jeg digger også knebøy. Ble kalt Arnold av instruktøren på sist styrketime. Jeg hadde så mye vekt på at hun måtte hjelpe meg av med stanga. Hehe... Da er det på tide å begynne å bruke stativ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå