Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke favorittøvelser har du i styrketrening -?

Noen av mine : Knebøy , utfall , dipps , push-ups , crunch , bekkenløft , katten , pile . Osv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
katten , pile

Jeg ekke så garva i styrke. Hva i huleste er det?

Skrevet

Mine yndlingsøvelser er markløft, med knebøy på en god nummer to. Armhvninger er også en yndling, samt reverse flies.

Skrevet
Jeg ekke så garva i styrke. Hva i huleste er det?

Pile er nesten det samme som knebøy, bare at i Pile står tærne mot hverandre. Trener mest innsiden av lår.

Og så katten , skal du stå på alle fire og se om mot taket med svai i ryggen og holde der og løfte opp knærne i 10 sek og gjenta. vet ikke om jeg er så flink til å forklare,men håper du forsto:)

Gjest Bolledeig
Skrevet
Pile er nesten det samme som knebøy, bare at i Pile står tærne mot hverandre. Trener mest innsiden av lår.

Og så katten , skal du stå på alle fire og se om mot taket med svai i ryggen og holde der og løfte opp knærne i 10 sek og gjenta. vet ikke om jeg er så flink til å forklare,men håper du forsto:)

Jeg håper du mener at hælene står mot hverandre ;)

Her er militærpress en favoritt

Skrevet

Machojenter :P

Markløft, benkpress, chins :)

Forresten er knebøy gøy, men jævli å få til skikkelig teknikk synes nå jeg!

Skrevet

Knebøy kan være litt kinkig, og om man skal a2g tar det gjerne litt tid før teknikken sitter.Men det er jo en knall øvelse, og utrolig artig når man kan begynne å løfte tungt!

Skrevet
Knebøy kan være litt kinkig, og om man skal a2g tar det gjerne litt tid før teknikken sitter.Men det er jo en knall øvelse, og utrolig artig når man kan begynne å løfte tungt!

Jeg digger også knebøy. Ble kalt Arnold av instruktøren på sist styrketime. Jeg hadde så mye vekt på at hun måtte hjelpe meg av med stanga. :fnise:

Skrevet

Hehe , ja mente hælene !:P

Skrevet
Pile er nesten det samme som knebøy, bare at i Pile står tærne mot hverandre.

Slapp av..jeg har fått med meg opprettinga, men LOL.

Jeg kan levende se det for meg :rulle::lol::ler::legrine::hoho:

Skrevet
Jeg digger også knebøy. Ble kalt Arnold av instruktøren på sist styrketime. Jeg hadde så mye vekt på at hun måtte hjelpe meg av med stanga. :fnise:

Hehe...

Da er det på tide å begynne å bruke stativ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...