Gå til innhold

Kona mi elsker kriminelle

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lars_*
Skrevet

Kona mi og jeg har vært gift i 17 år, og har blitt veldig vant til hverandre. Jeg liker fortsatt å ha sex med henne, men hun er som et isfjell.

Hun sier hun trenger noe nytt for å piffe opp sexlivet...

Det er egentlig forståelig, siden hun holder seg godt. Jeg begynner på bli småfeit og mister håret. Og jobber som rørlegger.

Hun har lenge sett på alle slags Discovery-programmer som handler om kriminelle. Most Evil, Lockdown, Aryan Brotherhood, FBI Files...

Hun sier det er en fascinasjon, og hun ikke er forelska i sånne typer.

Farfaren hennes var kriminaletterforsker, og hun har hatt nærkontakt med politiets arbeidsmetoder.

Men... Hun sier ofte kommentarer som stiller dem i et godt lys. Hun synes Toska er lynende intelligent, selv om, sitat, "jeg liker ikke det han har gjort."

Neivel...

Jeg synes han er kørka, som la igjen så mye bevis, bl.a. DNA-spor og lommebøker.

FBI-files er fast lørdagsunderholdning i leiligheten vår. Mest for hennes del. Og sånne kommentarer hører jeg jevnlig.

Nå vil jeg piffe opp dette skakkjørte ekteskapet. Jeg er desperat!

Er det noe kriminellt jeg kan gjøre for å havne i fengsel, uten at noen lider nød av den grunn? Vil dette imponere kona? Eller må jeg *grøss* skade noen for at hun skal se på meg? Jeg er ikke sikker på hvor langt jeg er villig til å gå.

Skal jeg leie en boms så jeg kan late som jeg raner ham og bli arrestert for det?

Kan jeg bli satt i fengsel for å parkere ulovlig og nekte å betale boten?

Eller blir det bare inkasso og gebyr?

Jeg vet det er psykt, men jeg må redde ekteskapet. Jeg er redd hun forlater meg snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kjære vene, tror du at du kan redde ekteskapet ved å få deg selv kastet i fengsel? Det kan jo tenkes dette bare er en fascinasjon, over at folk er så vågale og tar sånne risker? Jeg har mange gang tenkt for meg selv, at hadde det ikke vært for min familie, alle som jeg er glade i, så skulle jeg gjerne gjort meg kriminell karriere. hehe. Merkelig, egentlig, men det er noe med det å finne det i seg å drite i "øvrighetetn" og autoriteten, og bare leve livet på denne måten som bare virker... befriende, kanskje.

Hvis hun har en slik fascinasjon til kriminelle, har du vurdert å prøve et lite rollespill med henne? For eksempel si at du må jobbe sent, slik at hun ikke venter deg hjem før senere. Så kler du deg ut som en innbruddstyv eller noe, og tar henne med storm! ;) Hun vil jo selvsagt gjenkjenne deg, men hvis hun prøver å le det bort kan du jo bare ta kontroll. binde henne til en stol eller noe. Tror du dette er noe hun ville tent på, eller ville hun bare blitt sint?

Skrevet
Er det noe kriminellt jeg kan gjøre for å havne i fengsel, uten at noen lider nød av den grunn?

:skratte: For en fantastisk god idé å bli kriminell for å sprite opp sexlivet :-)

Klart du kan gjøre noe uten at noen blir skadet.

Ta med en stor ryggsekk og en murstein og dra utenfor åpningstid ned til nærmeste gullsmed, el-butikk (eller whatever), sleng steinen gjennom ruta og ta deg god tid med å fylle opp sekken.

Skulle du ha så uflaks at du ikke greide å bli tatt første gangen kan du jo ta en kriminelt god ferie for pengene fra første varpet, og så heller prøve igjen. Jeg tror ikke du trenger prøve mange ganger....

Lykke til i fengselet, sexlivet er sikkert hot der :fnise:

Gjest milkyway
Skrevet

Fortell din kone at det ikke er så gøy når du først sitter inne. Joda, min er en skurk, og vi liker å skurke rundt, men da han var EKSTRA skurk for 2 år siden, ble han bøsta, og sitter i bur nå, og jeg er sur på utsiden av bur. Fortell henne det. Tida går treigt og det er ikke noe som helst opphissende ved tanken på at du sitter inne (med mindre hun får besøke og dere har fengselsex, det virker rimelig fett).

Skrevet (endret)

Er du sikker at dette er noe mer enn bare det? Jeg liker også alle slags krim-serier og programmer om politiets arbeidsmetoder (de nevnte showene på Discovery eller NG), men det betyr da ikke at jeg liker sånne typer menn?

Jeg er ikke så godt kjent med akkurat Toska (ble så lei av det hele at jeg bare ungikk å lese om dette), men intelligent kan jo han være - men det betyr ikke at en liker den type menn? I tillegg, en kan være veldig intelligent, men det betyr ikke at en er smart i tillegg.

Et veldig lite intelligent menneske kan sikkert være veldig suksessrik med kriminelle greier og ikke la igjen DNA-bevis, så de to har ikke nødvendigvis så mye med hverandre å gjøre.

Jeg liker å se dem på tv og jeg liker at de sitter i fengsel, så jeg ville ikke like dem i nærheten av meg.

Så bare basert på at hun liker å se sånne ting på tv, hadde ikke jeg vært helt sikker at det ligger noe mer der.

MEN - hvis du er sikker at hun har noen type fetish for de mer kriminelle typer menn - da kan du godt bruke det, som gjesten i innlegg #2 anbefalte. Men bruke det i rollespill, og IKKE bli kriminell selv! ;)

Endret av mrs_bond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...