Dragonstone Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 vi fikk oss en kattunge nå ifjor sommer,som frem til nå har vært litt opp å ned å ha med å gjøre. hun er "pottetrent" for å si det slik,og går å gjør fra seg i kassen sin. men nå i de siste ukene,hvis det har ligget ett vått håndkle på badet(etter dusj),så går hun å tisser på det istedet. hun har nettopp hatt sin første løpetid nå i uken som var,hun ble ferdig med den igår. natt til idag våknet vi opp til at hun hadde tisset i alle rom i leiligheten,unntatt soverommet.hun hadde da tisset på sko og vet ikke ka annet hun hadde gjort. blir ganske fortvilet av dette. :gråte: er det noen andre som har erfaring fra at deres katter har gjort slikt? eller hvet om noe vi kan gjøre for å få en slutt på at hun tisser overalt?
Tabris Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Kan det være at hun har blitt syk? Urinveisinfeksjoner og lignende sykdommer kan føre til at katter skvetter på den måten. Min katt hadde det, og jeg så det ikke på noen annen måte enn at hun skvettet. Jeg tok henne med til dyrlegen og fikk antibiotika, og problemet forsvant.
Gjest *englefjes* Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Enig med Tabris. Jeg opplevde at katten vår tisset inne når han hadde urinveisproblemer. Dyrlegen forklarte at dersom det gjør vondt når katten tisser, vil katten forsøke alternative steder for å unngå denne smerten. Urinveisproblemer kan bli veldig alvorlige, så anbefaler at du kontakter dyrlegen.
Dragonstone Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2008 tusen takk for svar:) skal ta å ta kontakt med dyrlegen i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå