Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Jeg må ha meg noen nye øyenskygger i disse farvene, trenger også en lys og fin en som jeg skal ha under øyenbrynene. Har du noen fine øyenskygger å annbefale meg?
Gjest Audrey Horne Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Den fineste gull/brune jeg har heter Gold og kommer fra Make Up Store. Der finner du et hav av single skygger, både matte og skimrende. Prøv også Muffin, som er en fin base og til å ha under brynene. Du kan jo også prøve sett med skygger, f.eks fra Chanel, men min erfaring er at ikke alle fargene blir brukt, derfor er jeg mest glad i single skygger.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Har du sett på Shimmer Cubes fra Body Shop? Jeg har et sett med de fleste av fargene du nevner.
Rosenrød Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Enig med hun over her, Muffin og Gold fra Makeup store er kjempefine! I tillegg har jeg en fra samme sted som heter Old gold, den er litt mørkere enn Gold, og fin å bruke om kvelden.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 send etter masse prøver på colorfulsprinkles.com
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Skal sjekke tipsene, men kom gjerne med flere. Er også interessert i bronsjefarver.
Nemesis Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har et skrin fra Body shop, lurer på om det heter shimmer waves. Skrinet har gull, og tre eller fire brunfarger.. Liker dette skrinet veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå