Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Mange som liker å være litt slemme med hverandre her inne, så her er en tråd der det er lov til å rakke ned på alt.. skrivefeil, at folk er egoistiske, dumme osv. Det er jo litt godt med en krangel og, få ut litt! Så den som har lyst kan jo prøve å finne noe feil med mitt første innlegg, så er vi igang! Den som ikke tåler å bli kritisert må bare holde seg langt unna..
mysan Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Akk, jeg prøvde det samme for en tid siden og fikk streng beskjed om at reglene gjelder like forbannet i en sånn tråd som ellers i forumet. Så da ble det med det...
Gjest St Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Går det an å være mer useriøs ? Talentløst..........
mysan Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Går det an å være mer useriøs ? Talentløst.......... Det skal ikke være mellomrom før spørsmålstegn, og kun tre punkter etter hverandre for å markere ufullendt tankerekke. Talentløst...
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Akk, jeg prøvde det samme for en tid siden og fikk streng beskjed om at reglene gjelder like forbannet i en sånn tråd som ellers i forumet. Så da ble det med det... Kommer du liksom her og tror du vet alt? Jeg kan jo ikke vite at du har laget en lignende tråd før, og det er heller ikke sikert at denne kommer til å gå mot reglene. Så ikke tro du er så smart! :gjeiper:
Gjest Spadamen Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Det skal ikke være mellomrom før spørsmålstegn, og kun tre punkter etter hverandre for å markere ufullendt tankerekke. Talentløst... Skal det ikkje vere mellomrom mellom ordet og dei tre punkta? D= talentlaust ... <--- (litt vanskeleg å sjå, men eg har understreka mellomrommet)
Gjest Emera Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 (endret) Skal det ikkje vere mellomrom mellom ordet og dei tre punkta? D= talentlaust ... <--- (litt vanskeleg å sjå, men eg har understreka mellomrommet) Nei, det er bare når prikkene erstatter et helt ord i setningen, eller markerer en forsettelse. Men nå skal vi se at tråden snart flyttes til språkforumet... Endret 23. februar 2008 av Emera
Lissmor81 Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 Herre min, dette var ikke en særlig spenstig slemmetråd, gitt...
mysan Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Skal det ikkje vere mellomrom mellom ordet og dei tre punkta? D= talentlaust ... <--- (litt vanskeleg å sjå, men eg har understreka mellomrommet) Nei, tro'kke det...
Gjest milkyway Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 Pffft der fikk du en orddelingsfeil gratis, også benytter du den ikke? Din dritt bitch ;-D
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #14 Skrevet 28. februar 2008 Pffft der fikk du en orddelingsfeil gratis, også benytter du den ikke? Din dritt bitch ;-D Ikke alle som løper etter alt som er gratis, skjønner du vel! Om du er så smålig at du løper fra obs, til kiwi, videre til joker og bunnpris bare for å få de beste tilbudene, så trenger ikke det bety at de med litt klasse gjør det.. Så begynn å betal for det du skal ha!!
Filur Skrevet 28. februar 2008 #15 Skrevet 28. februar 2008 Ikke alle som løper etter alt som er gratis, skjønner du vel! Om du er så smålig at du løper fra obs, til kiwi, videre til joker og bunnpris bare for å få de beste tilbudene, så trenger ikke det bety at de med litt klasse gjør det.. Så begynn å betal for det du skal ha!! Du er så snobbete at jeg blir flau. Om du gav litt mer til veldedighet istedenfor å kjøpe de samme varene dobbelt så dyre bare for å skape en illusjon om "klasse", så hadde verden vært et bedre sted! Herregud..
Lilith Skrevet 28. februar 2008 #16 Skrevet 28. februar 2008 Nei, tro'kke det... Hm. Det er den regelen vi går etter i jobben min, i hvert fall (jobber i forlag). Dersom setningen blir hengende i luften, eller fortsettes like etterpå, skal det være mellomrom. Når setningen eller ordet avbrytes, derimot, skal det ikke være mellomrom foran de tre prikkene (horisontal ellipsis).
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #17 Skrevet 28. februar 2008 Du er så snobbete at jeg blir flau. Om du gav litt mer til veldedighet istedenfor å kjøpe de samme varene dobbelt så dyre bare for å skape en illusjon om "klasse", så hadde verden vært et bedre sted! Herregud.. Her er det ikke snakk om å velge de dyreste varene, men jeg handler i den butikken der det er generelt billigst. Har de et tilbud på en av varene på andre siden av byen, bruker jeg ikke flere timer på å busse i vei for å spare en krone eller to! Slike som deg kan gjøre dette, men om du skaffer deg en ordentlig jobb skjønner du nok at man vil prioritere tiden sin til andre ting.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #18 Skrevet 28. februar 2008 Hm. Det er den regelen vi går etter i jobben min, i hvert fall (jobber i forlag). Dersom setningen blir hengende i luften, eller fortsettes like etterpå, skal det være mellomrom. Når setningen eller ordet avbrytes, derimot, skal det ikke være mellomrom foran de tre prikkene (horisontal ellipsis). Som du briefer med kunnskap her da, akkurat som vi andre ikke er like mye verdt som deg, bare fordi vi ikke vet hva horisontal ellipsis er!
eximus Skrevet 4. mars 2008 #19 Skrevet 4. mars 2008 Som du briefer med kunnskap her da, akkurat som vi andre ikke er like mye verdt som deg, bare fordi vi ikke vet hva horisontal ellipsis er! Tåler du ikke at andre kan mer enn deg ?
The Kitten Skrevet 9. mars 2008 #20 Skrevet 9. mars 2008 Pffft der fikk du en orddelingsfeil gratis, også benytter du den ikke? Din dritt bitch ;-D Det er særskriving. Lær deg norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå