Solfridbruda Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hei! Noen tips til hvor man kan kjøpe rimelige men gode og fine brudesko? Har kjøpt over postordre, og brent meg på det fordi de ble for små. Er nok best å kjøpe i butikk sånn at jeg kan prøve de ut. Må jeg da på brudesalong, eller kan man finne brukbare sko i vanlige skoforretninger? Tenker å ha sko i litt sånn ballerinamodell. Enten farge ivory (som kjolen er) eller helt lyserosa (som buketten er, i tillegg til at det skal vere svake innspill av rosa som tema på bryllupsfesten) Tror dere forresten det hadde blitt rart med helt rosa sko til ivory kjole? er jo uansett mest skjult under kjolen
lille kolibri Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg kjøpte mine brudesko i en vanlig skobutikk. Ballerina sko i ivory, betalte vel 300kr eller noe. Var veldig fornøyd for de ble i helt samme stoff + farge som kjolen! Skoa vises jo ikke så ofte uansett, om man har lang kjole iallefall.
Solfridbruda Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2008 ok Ja, tror jeg skal satse på det nå. Ikke vits i å bruke så enormt mange kroner på sko når de knapt vises. Det viktigste er jo at de er gode å gå i. Tipser alle om å ikke kjøpe sko over internett, for det er veldig lurt å prøve først!!!!
øyenstikker Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Jeg kjøpte meg sko på ebay.Passet perfekt, var inmarri gode og gå i. Og de var faktisk de søteste og fineste skoene jeg har sett! Og jeg har nærmere 100 par sko. Så det går an
DDuck Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Jeg kjøpte mine på ebay jeg også, men de var litt trange over rista... Men det er jo bare å gå dem godt ut før bryllupet
Gjest barelillemeg Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Jeg kjøpte mine på salg på Bianco... 200 kroner for et par med gull-sko! Passer meg utmerket - for jeg bruker sjeldent høye heler, så da gidder jeg ikke bruke masse penger på det... Var gode å gå i også - til høye hæler å være!
Concertina Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Jeg kjøpte også mine sko på Bianco, betalte 400 kr for de. De sitter godt på foten, og de kan fint brukes igjen ved en senere anledning
Solfridbruda Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2008 I dag tenkte jeg ned til byen og sjekke ut vanlige skobutikker for sko som kan brukes til brudekjolen krysser fingrene for at jeg finner noe Er ikke noe stress enda da, for skal ikke gifte meg før i august.
jeanee Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Hei! Noen tips til hvor man kan kjøpe rimelige men gode og fine brudesko? Har kjøpt over postordre, og brent meg på det fordi de ble for små. Er nok best å kjøpe i butikk sånn at jeg kan prøve de ut. Må jeg da på brudesalong, eller kan man finne brukbare sko i vanlige skoforretninger? Tenker å ha sko i litt sånn ballerinamodell. Enten farge ivory (som kjolen er) eller helt lyserosa (som buketten er, i tillegg til at det skal vere svake innspill av rosa som tema på bryllupsfesten) Tror dere forresten det hadde blitt rart med helt rosa sko til ivory kjole? er jo uansett mest skjult under kjolen Hei! Økonomisko har kjempesøte ballerinasko i ivoryfarge til 249kr nå!
Solfridbruda Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har nå bestemt meg for at mine brudesko skal vere lyserosa slik som buketten i type ballerinasko. kjolen og tilbehøret skal være ivory, mens brudebuketten og skoene rosa. Tror det kan bli bra (skoene synes ikke så godt heller da) Er ikke så lett å finne rosa ballerinasko; finnes i allefall ikke i den småbyen jeg bor. Så hvis noen tilfeldigvis vet om en plass de selger søte lyserosa ballerinasko, så blir jeg glad for tips
Prinsesse Snuppelure Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 Eden Brud i Grünersgate i Oslo har nå 20% salg på alle sko fra Rainbow... har tenkt å løpe og kjøpe selv...! Hei! Noen tips til hvor man kan kjøpe rimelige men gode og fine brudesko? Har kjøpt over postordre, og brent meg på det fordi de ble for små. Er nok best å kjøpe i butikk sånn at jeg kan prøve de ut. Må jeg da på brudesalong, eller kan man finne brukbare sko i vanlige skoforretninger? Tenker å ha sko i litt sånn ballerinamodell. Enten farge ivory (som kjolen er) eller helt lyserosa (som buketten er, i tillegg til at det skal vere svake innspill av rosa som tema på bryllupsfesten) Tror dere forresten det hadde blitt rart med helt rosa sko til ivory kjole? er jo uansett mest skjult under kjolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå