Gjest Gjest -M- Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har alltid vært veldig glad i musikk, og hører på mye forskjellig. Noen ganger tenker jeg på hvor merkelig det føles hvis jeg f.eks. ser på film, og det plutselig kommer en sang jeg ikke har hørt på lenge. Plutselig kommer jeg på situasjoner jeg var i da nettopp den sangen spilte i bakgrunnen. Og jeg får akkurat den samme følelsen i kroppen som jeg gjorde den gangen. F.eks så har jeg aldri vært glad i Elvis, men når jeg hører en spesiell sang, kjenner jeg fortsatt hvordan det føltes å få sitt første kyss......sukk.... Det er vel egentlig ikke noe poeng med denne tråden, men så på en film nå, og en sang derfra hensatte meg til min skjøre ungdom. Blir rent nostalgisk her jeg sitter..... Flere som har sånne minner, og har lyst til å dele dem?
Gjest fami Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Lukten av nysne, på en rolig, stille kveld minner meg om min ungdomstid hjemme, hvor vi var ute på kveldene og bare var ubekymret. Det er merkelig hvordan jeg hver vinter tenker tilbake på han ene gutten som fikk meg helt mo i knærne bare pga at det ligger en bestemt lukt i lufta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå