L@dy Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg er på jakt etter en tur ryggsekk og såg på inne på Dagbladets butikk i dag denne ryggsekken. Var ikke klar over at de hadde butikk før i dag da... http://www.dagbladet.prognett.no/index.asp...tilbake=tilbake Men er det noen som kjenner til denne ryggsekken og kan si noe om kvalitet? Prisen var det jo ingen ting å si på, så det hadde jo vært flott om dette var greitt produkt. De hadde også sekk til 60 L og er litt usikker på hva jeg eventuelt skal velge.. 60 eller 80. Dette blir istedet for en koffert om jeg skal på tur f.eks i ei uke, skal ikke gå så mye med den, det blir til og fra flyplass f.eks.
reiseglad Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg satt faktisk og så på den samme annonsen nylig. Jeg har ikke prøvd akkurat denne modellen, men generelt vil jeg si at det du greier å pakke i en 60l sekk, er mer enn nok å dra på på en ukestur.... I følge de som selger ryggsekker, så er de nokså bestemt på at pris og kvalitet, bærekomfort, vanntetthet og stoffstyrke har en sammenheng. Så jeg ville nok ikke forvente samme kvalitet av en sekk til 600 kr som en til tre ganger så høy pris....
L@dy Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2008 I følge de som selger ryggsekker, så er de nokså bestemt på at pris og kvalitet, bærekomfort, vanntetthet og stoffstyrke har en sammenheng. Så jeg ville nok ikke forvente samme kvalitet av en sekk til 600 kr som en til tre ganger så høy pris.... Ja, det er jo noe med det... Tenker jeg tar en tur på xxl og ser hva de har der først. Takk for innspill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå