*MEDUSA* Skrevet 22. februar 2008 #1 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei.. Kjempe morro program.. Blir spennende å se videre.. Og jeg ble så fenget av sanget til den jenta som danset turn/akrobatikk... som kom videre.. Noen som vet hvem det er som spiller?? Takker masse for hjelp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 22. februar 2008 #2 Del Skrevet 22. februar 2008 den er i hvertfall fra molin rouge og jeg tror sangen heter roxanne... hvis det hjelper noe... klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 22. februar 2008 #3 Del Skrevet 22. februar 2008 Tango de Roxanne tror jeg det er.... Roxanne er vel orginalt en Sting-låt, men den er totalt forskjellig fra Moulin-Rougeversjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. februar 2008 #4 Del Skrevet 22. februar 2008 Roxanne, ja - Tom Waits som synger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 22. februar 2008 #5 Del Skrevet 22. februar 2008 Roxanne, ja - Tom Waits som synger. Nei, det er feil, det er Ewan McGregor, Jose Feliciano, Jacek Koman & Richard Roxburgh som synger i denne versjonen av Roxanne, som heter El Tango de Roxanne (står langt nede på siden, under Covers) og er fra Mouling Rouge. Godt mulig Tom Waits har gjort den og, men det var ikke den versjonen som ble spilt på Norske talenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. februar 2008 #6 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Aaa, syntes det hørtes ut som Tom Waits, jeg. Endret 22. februar 2008 av Wadjet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 22. februar 2008 #7 Del Skrevet 22. februar 2008 Aaa, syntes det hørtes ut som Tom Waits, jeg. Jepp, gjør egentlig det Utrolig tøff stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. februar 2008 #8 Del Skrevet 22. februar 2008 Her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 22. februar 2008 #9 Del Skrevet 22. februar 2008 Her! Digger den scenen fra Moulin Rouge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*MEDUSA* Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 23. februar 2008 Heisann:) Og tusen tusen takk:) Det var raskt levert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 23. februar 2008 #11 Del Skrevet 23. februar 2008 Elsker den filmen!!! Må visst se den igjen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå