Gjest Lille My:) Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Noen som har prøvd Estee Lauder DayWear Plus? Hvordan er den i så fall? Dekker den litt, eller er den som en vanlig ansiktskrem? Vet dere om en farget ansiktskrem som er litt billigere enn denne, men som er god? Har blandingshud, hvis det betyr noe:)
Gjest Morgan le Fay Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Den dekker ytterst lite, men jevner ut hudfargen litt. Jeg kjøpte den i et anfall for noen måneder siden, men må innrømme at den knapt blir brukt. Hvis du bor i Oslo eller nærhet, vil jeg heller anbefale MAC Select Tint; den har litt mer pigmenter, og fordeler seg finere på huden, samt finnes i flere farger enn DWP. Den er også endel billigere.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Den dekker ytterst lite, men jevner ut hudfargen litt. Jeg kjøpte den i et anfall for noen måneder siden, men må innrømme at den knapt blir brukt. Hvis du bor i Oslo eller nærhet, vil jeg heller anbefale MAC Select Tint; den har litt mer pigmenter, og fordeler seg finere på huden, samt finnes i flere farger enn DWP. Den er også endel billigere. Takk skal du ha:) Blir nok ikke til at jeg kjøper den da, nei... Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå